Octavia Combi II Artic 1.6TDI Arctic besteld

Enkele weken gelden is mijn felbegeerde Octavia Combi II 1.6TDI Artic besteld. (Lease)

Het kleurengamma is wat uitgedund maar de Cappucino Beige Metallic leek me een mooi kleurtje.

Rond 11 maart wordt de aflevering verwacht bij S-point....dus nog ff wachten. Hoewel dezelfde auto bij een collega ook 3 weken 'te vroeg' was. Hopelijk heb ik die pech ook. :)

Rijdt nu een Prius, tsja....en daar wilde ik het bij houden.

Dit forum is een leuke bron voor weetjes, do's en dont's en ik hoop mijn bijdrage te kunnen gaan leveren aan dit forum als trots toekomstig Skoda rijder.......

Noord26

Forumguru
Ik zie het nu zelf idd ook. Vreemd dat je alleen vast zit aan de Arctic uitvoering, terwijl de opvolger (Combi) nog een tijd op zich laat wachten..

R@ytje

Nieuw lid
Ik heb mijn artic combi candy white de laatste 7 maart gekregen rijd echt super nu al 700 km erop staan heb trouwens de dealer alles kwa licht aan laten vinken bocht verlichting aan comming home en leaving home verlichting aan super.

Goed om te horen.....heb ook even getwijfeld om Candy White te nemen leek me mooi staan met de donkere achterruiten omdat dat mooi afsteekt met dat wit.

De verlichting hoeft voor mij niet op standje oorlog, die cornerlights vindt ik bijzonder irritant (net of je verlichting aan de andere kant kapot is), geeft veel lui ook een reden extra om geen richting meer aan te geven. Coming en leaving home is een mooie functie maar heb ik niet nodig in mijn geval dus mag uit blijven.

Bovenaan Onderaan