Octavia combi greenline businessline besteld!!

diesel73

Nieuw lid
Het is bijna zover, week 48 wordt mijn octavia in elkaar gezet.:yeah:

Helaas zal het tot januari duren voor hij geleverd wordt.

Het is de combi greenline businessline geworden, in arctic green metallic,
esp, sunset ramen, electr ramen achter, mdi aansluiting, Verder is het apparaat al heel compleet.

Hoop dat ik er net zoveel plezier van ga hebben als al de voorgaande VAG producten golf 3 variant 1.9 90 pk TDI (±185000km), golf 4 variant 1.9 90 pk TDI )±190000) uitstapje Opel zafira 2.0 100 pk td (±190000) en nu een vw touran 1.9 90 pk tdi reeds ±190000 km.
 

Wasmachineman

Forumguru
Goed gedaan en gefeliciteerd. Gaat dat nou nog wel...90 pk in een zware Touran ?
Straks vlieg je vooruit in je nieuwe Greenline, gegarandeerd ! Pas op voor CJIB.:D
 

diesel73

Nieuw lid
90 pk in een touran gaat goed hoor, gezien het feit dat ik vooral in de spits op de wegen opereer heb je er genoeg aan.

CJIB? je bedoelt de nationale hardrijdersbond waar ik toch af en toe contributie moet afdragen (altijd die knullige van een paar km te hard na correctie)
 

Wasmachineman

Forumguru
90 pk in een touran gaat goed hoor, gezien het feit dat ik vooral in de spits op de wegen opereer heb je er genoeg aan.

CJIB? je bedoelt de nationale hardrijdersbond waar ik toch af en toe contributie moet afdragen (altijd die knullige van een paar km te hard na correctie)

Jaja, die CJIB ! Nu nog een paar knullige km maar als je niet oppast (ik weet er alles van) met je nieuwe wagen die een stukje sneller reageert ben je de sjaak !
 

diesel73

Nieuw lid
JAAAAAA

Hij is binnen bij skoda centre utrecht in De Meern.
Nog even wachten 1e week van januari heb ik hem!!

Hiep Hoi
 

Jurdijk

Nieuw lid
Yes, ook die van mij is binnen en kan deze 4 januari ophalen bij Ton Pols in Waalwijk. Nog 1,5 week wachten. Beter kan het nieuwe jaar niet beginnen.
 

diesel73

Nieuw lid
foto´s

bij deze een paar foto´s van mij octa
 

Bijlagen

  • kleintje2.jpg
    kleintje2.jpg
    18,8 KB · Weergaven: 42
  • kleintje3.jpg
    kleintje3.jpg
    54,9 KB · Weergaven: 38
  • kleintje4.jpg
    kleintje4.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 49

cvegreen

Forumguru
Waarom zo'n kleine fotootjes ? Je auto mag toch gezien worden .
Verder ziet hij er mooi uit (voor zover ik het kan zien , met die kleine fotootjes ).
 

diesel73

Nieuw lid
Zilveren dakreling is toch voorbehouden aan de elgance uitvoeringen?

Indien dit een optie is die er achteraf op kan is het het overwegen waard
 
Bovenaan Onderaan