Octavia Combi besteld!

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste bericht hier, en heb de knoop doorgehakt
De nieuwe leaseauto is besteld.

De kleur was nog even een strijd maar het is de volgende geworden:

Skoda Octavia Combi Elegance Businessline Greentech 1.6 TDI.

Kleur:
Arctic Green met Onyx interieur

Opties:
Sunset
Mobridge Carkit
Trekhaak
16inch Crateris

Hoop er straks vele plezierige kilometers mee te maken door NL. (en verder...)

Verwachte levertijd volgens de dealer is eind April.
Nog 98 nachtjes slapen :laugh:

Klaasje

Forumguru
waarom de MObridge besteld ??
De nieuwe Bluetooth af-fabriek heeft ook die mogelijkheden.
rsap en UHV protocol.
Nu zal dat in prijs volgens mij geen verschil maken. De MoBridge wordt meestal achteraf ingebouwd

Veel plezier met je nieuwe Skoda.
Kleur is zou niet mijn keuze zijn, maar ja dat is voor iedereen natuurlijk anders

hemi24

Forumguru
Veel plezier met de voorpret tijdens het wachten!

Artic green zou ook mijn keuze zijn geweest, maar de vrouw mocht ook één ding uitzoeken en dat was niet ijsgroen... ;)

Keus voor Mobridge zal waarschijnlijk zijn vanwege lagere bijtelling? Voor wat ik er tot nu toe van heb gelezen, zou ik voor de Fiscon zijn gegaan: deze schijnt net iets beter te integreren.

Thanx voor de verwelkoming, ben al enige tijd voordat ik de nieuwe wagen ging bestellen dit forum gaan gebruiken om wat gebruikers ervaring te proeven.

@Klaasje zoals hemi24 al aangeeft vanwege de deal die ik kon maken met Broekhuis Hoogeveen korting op de Carkit en Trekhaak paste dit beter in mijn leasebudget.

Tja over de keuze van de kleur kan ik kort zijn, na een aantal zwarte , blauwe auto's vond ik dit wel een mooi fris kleurtje die er telkens anders uitziet bij bepaalde lichtinval.

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Henry, welkom hier. Ik heb ook de MoBridge, gemonteerd door Broekhuis te Emmen. Werkt perfect. Tevens hebben zij een oplaadsnoer voor mijn Nokia gemonteerd in de middenarmsteun. Opladen dus tijdens het rijden, IDEAAL!

Zo, even een update... ING heeft de bestelling bij de dealer doorgegeven en is goedgekeurd.
Levertijd indicatie door gekregen van de dealer : week 19

Nou zou mooi zijn als ik hem dan heb, ben de week daarop nl. in het Nordrhein-Westfalen gebied op vakantie.

12 weekjes wachten....

Bovenaan Onderaan