Octavia Combi besteld, nu de kleur vh leer nog..: HELP

Beste allemaal,

het voorstellen heb ik gedaan, dus dan nu maar mijn 1e echte post!!! :cool:

Er komt begin juni een Candy White 1.2 TSI Combi Business line mijn kant op. Alles zit er op en aan.. Bijvoorbeeld:
afneembare trekhaak,
17 inch,
stoelverwarming,
Open dak,
enz...
Maar ook komt er achteraf leer in. Ik vind dit heel moeilijk om een keuze te maken in de kleur vh leer. Ik weet het is een smaak dingetje maar goed. Wellicht hebben jullie ideeën, tips, foto's!?!? Ik heb een witte combi gezien met zwart leer en witte stiksels. Dit was ook mijn eerste keus. Echter, nu vind ik het eigenlijk een beetje saai. Het mag best gezien worden.. Toch??
Nu zit ik te denken aan donder rood leer. Maar heb geen idee of dat dat staat. Of dat een andere kleur mooier is.
Wie kan me verder helpen?!

Grt Roy

of 2 kleuren door elkaar heen.. Dat lijkt me ook wel wat.. net zoiets als Greyhound. Ben foto's aan het zoeken maar het is magertjes...;)

IBV

Senior Member
Houd het vooral rustig. Bonte kermis lijkt leuk maar gaat al snel vervelen.

Vandaag maar eens op mobile.de naar witte octavia's gezocht.. Volgens mij rijdt daar iedereen in een RS.. Niet normaal joh..
Heb er wel ideeen op kunnen doen...
Zwarte stoel, met grijs in het midden. Toch wat anders en toch ook rustig. Ook komt dit grijze dan weer in het dashboard naar voren...

Jewepe

Forumguru
Wat dacht je van gewoon naturel, niet gekleurd leer. Wit is, volgens de kleurentheorie, immers ook geen kleur :winkie:

sitechris

Donateur
Rood leer is best mooi icm witte lak. Alleen vind ik het in een Alfa Giulietta net wat mooier als in een octavia.

quiptix

Nieuw lid
Ik heb Dark Graphite besteld bij mij Cappucino O2C EB GL TDI

Nog ongeveer 2 weken.
Vincent

Verstuurd van mijn Transformer TF101G met Tapatalk

quiptix

Nieuw lid
Heb ik ook aan gedacht, maar toch voor de rust van 1 kleur gekozen en net 1 tintje lichter dan zwart...
Gefeliciteerd met de keuze!

Vincent

Verstuurd van mijn Transformer TF101G met Tapatalk

quiptix

Nieuw lid
Ik vermoed een bedrijf in Alphen aan den Rijn. Leder Inbouw Nederland, op basis dat de staalnamen overeen komen met hun producten.

De foto's op de site zijn erg vertekend.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Bovenaan Onderaan