Octavia Combi Ambiente 1.9 TDI

canakris

Nieuw lid
Ben dit weekend mijn nieuwe kar gaan ophalen! Het is een zwarte combi Ambiente 1.9tdi met 105 pk geworden en volgende opties:
  • Metaalkleur
  • Verduisterde ruiten achteraan
  • Zilveren dakrails
  • Mistlichten met bochtverlichting
  • Bolero mp3-radio + lader
  • 16" lichtmetalen velgen
  • Climatronic
  • Centrale armsteun "Jumbo Box"
  • Cruise Control
  • Parking distance control achteraan
  • Regendetector
  • Achteruitkijkspeigel met automatische dimfunctie
  • 'Coming Home' functie
  • Automatisch in- uit schakelen koplampen
Hier wat foto's:

25968488.jpg


65153899.jpg


21340508.jpg


36730616.jpg
 

MK74

Lid
Gefeliciteerd! Het is een prachtige auto! Vooral zo in het zwart al zeg ik het zelf. Mijn zwarte O2 Combi staat in bestelling; dus nog even wachten, en ik heb er ook een... :super:
 

canakris

Nieuw lid
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de voorbumper en achterbumper ga laten vervangen door de sportievere modellen (vind je terug op de shop.skoda.be). Weet echter niet of het zo'n verschil gaat maken, want de beeldjes zijn zeer klein. Kostprijs een goeie 5-600 euro... Wat denken jullie?

voor.jpg


achterr.jpg
 

MK74

Lid
Ik heb ook wel nagedacht over de andere bumpers; maar ik vind (op het plaatje i.i.g) het verschil met de originele bumpers niet heel erg spectaculair. Ik heb er daarom niet voor gekozen. Dus zeker wel mooi, maar is het het geld wel waard?
 

bat

Lid
Als ik zo de lijst met extra's zie... had je dan niet net zo goed de Elegance uitvoering kunnen nemen?

Verder nette auto!
 

JoostO

Nieuw lid
Als ik zo de lijst met extra's zie... had je dan niet net zo goed de Elegance uitvoering kunnen nemen?

Verder nette auto!
Dat zei ik ook al tegen mijn collega (Breef, met SuperB). Misschien flinke prijsverschillen in Ambiente/Elegance uitvoeringen in België?
 

canakris

Nieuw lid
Nee toch niet, de wagen in elegance uitvoering met die gekozen opties zou een 4000 euro extra gekost hebben. Ik heb mijn wagen gekocht ten tijde van het Autosalon en bijna alle extras zaten in een optiepakket, waardoor het totaal natuurlijk voordeliger was.

Voor de geïnteresseerden wat ik betaald heb, gelieve PM te sturen.

Mvg
 
Bovenaan Onderaan