Octavia combi allure - ontbreken hendel?

dorfke

Nieuw lid
Mij nieuwe octavia combi in de allure versie is juist geleverd geweest en nu had ik een vraagje voor mensen die eenzelfde versie hebben: ik heb geen schakelaar op de rechter hendel om door mij boordcomputer te browsen, klopt dit? Ik kan dit enkel doen door de bediening op het stuur. Niet echt een drama maar in de handleiding wordt er wel melding gemaakt van die hendel en die is er bij mij niet.

Neptukker

Forumguru
Auto's zonder multifunctioneels stuur hebben de hendel en omgekeerd. Stop maar met het boekje lezen want je gaat nog veel meer dingen tegenkomen die je mist want het is natuurlijk een algemeen document en niet specifiek voor jouw uitvoering. :crazy:

dirkie996

Forumguru
@ dorfke: Bij mijn "allure" idem dito. Multifunctioneel stuur vervangt deze. Je hebt nu al dubbele bedieningen van veel dingen op Admunsen+ en multistuur, nog een derde bediening via hendel zou een beetje te veel van het goede zijn.:smiley29:.Eens de stuurbediening gewend, wil je niks anders meer, zeker voor telefoon.De "dame" van de gps en bluetooth verstaat bij mij beter hollands dan vlaams als je een naam inspreekt om te bellen. Laatst zei ze zelfs "pardon" toen ze iets niet goed verstond.Zou het systeem zelflerend zijn, nadat ik ze uitschold, toen ze 3 keer hetzelfde vroeg?(grapje).
Welke rare uitspraken kan ze nog allemaal maken??Laatstleden stond ik bij wegenwerken en het tmc stond af en geen navigatie op, en plots zei de "dame": "Verkeershinder".Hoe is dit mogelijk?
Verder heel tevreden van m'n "Allure".

Bovenaan Onderaan