Octavia Combi 1.6 TDI Greenline besteld

Eindelijk is het zover. Hij is besteld. Ik ben nieuw op dit forum. Eind vorige week is mijn nieuwe leaseauto besteld. Mijn keuze is gevallen op de volgende:
Skoda Octavia Combi Greenline 1.6 TDI.
Kleur:
Rosso Brunello met Onyx interieur.
Opties:
Sunset
Electrische ramen achter
Audio pack Plus
Climatronic
Mulltifunctioneel stuurwiel
Vision pakket
Trekhaak voor de sleurhut

Heb zitten twijfelen over de kleur, maar gelukkig had de dealer in Eindhoven een stuk of 8 kleuren in de showroom staan, waaronder Rosso Brunello. Ik ben meteen gevallen voor die kleur.

Kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Serge, welkom hier en inderdaad, ik zag de kleur ook en bestelde deze toen ook ipv grijs wat ik eerst wilde! Komt de auto begin 2011? Succes met wachten dan!

Ron-e

Lid
Hey mooie kleur! Ik mag de mijne vandaag ophalen met dezelfde kleur! (drie maanden gewacht) Het gaat op zich snel als je maar genoeg op het forum zit / leest haha! succes met wachten!

Vandaag een brief gehad van verrassendskoda met daarop het kenteken van mijn auto xx-PBR-x, maar nog niets gehoord van de dealer. Wat spannend. Heb meteen een mail gestuurd aan de dealer of ze al iets kunnen vertellen. Kan niet wachten!!!!!!!!!!

Dealer gesproken. Auto staat klaar om geleverd te worden. Leasemaatschappij heeft ook groen licht gegeven. Ga gebeld worden om de afspraak in te plannen. Nou nog liever gisteren, dan vandaag

Vrijdagavond gebeld door de dealer. Afhankelijk van de openingstijden van het bedrijf waar ik mijn oude auto in moet leveren, ga ik vrijdag of zaterdag van Veldhoven naar Assen om mijn auto op te halen. Noem me gek, maar heb wel meteen een ritje van 230 kilometer met mijn Skoda voor de boeg. Kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hemi24

Forumguru
Komt mij niet zo gek voor: ik heb vrijwel hetzelfde gedaan: vanuit zuid-oost Groningen auto opgehaald in Oosterhout. ;)

Have fun!

Vrijdagmorgen is het zover. Om 11 uur afgesproken met Broekhuis Assen. 234 Kilometer op de heenreis om afscheid te nemen van mijn Altea XL en dan 234 kilometer genietn van mijn nieuwe Skoda. Kijk er enorm naar uit.

De eerste 400 kilometers zitten er op. Wat een genot!!!!!!!! Ben blij met mijn keuze. Het rijdt geweldig. Nog een gelukje. Ik heb een Greenline besteld, maar het is de motor van de Greentech. Toch een halve seconde sneller dan de Greenline. Verder nog een paar kleine andere dingetjes van de Greentech, namelijk een hele mooie kleine antenne en een start-stopsysteem. Voor de rest is het gewoon de Greenline uitvoering. Linksachter op de klep staat TDI en geen Greenline. Ik weet wel dat ik enorm ga genieten van deze auto.

De auto rijdt heerlijk. Al bijna 2500 kilometer op de teller. Niets dan lof. Maandagmiddag kreeg ik een schok toen ik aan kwam lopen bij mijn auto. In de verte zag ik al een briefje onder mijn ruitenwisser zitten. Eerlijk gezegd hoopte ik op een bekeuring, maar ik zag het parkeerkaartje achter mijn ruit zitten. Mijn angst werd waarheid. Een of ander kl*#!@@ had tegen mijn auto aangezeten bij het uitrijden van de parkeerhaven en zoals het een fatsoenlijk burger betaamt lekker doorgereden, zonder iets achter te laten, maar gelukkig was er een getuige die wel het fatsoen had om het kenteken te noteren en zijn eigen telefoonnummer door tegeven. Morgen(op afspraak!!!) aangifte doen bij de politie en dinsdag naar het schadeherstel bedrijf. Balen balen. Anderhalve week oud en dan al de eerste afspraak moeten maken voor schadeherstel.

Hij ziet er weer net zo mooi uit als op de dag dat ik de auto op ging halen bij de dealer. Gisteren mooi gerepareerd en netjes gepoetst weer terug gekregen. Vorige week aangifte gedaan bij de politie,maar heb er nog niets van gehoord. Ben benieuwd.

Bovenaan Onderaan