Octavia besteld

octavia_J

Nieuw lid
Net nieuw hier op het forum.
Na twee Astra's vorige week een nieuwe octavia besteld.
Een 1.2TSI Elegance met sunset ramen in het zwart metalic
Levering verwacht 2e helft juni. Kan haast niet wachten
 

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum!

Gefeliciteerd met je bestelling. Eindelijk een verstandig merk ;) Nee, zonder dollen. De Astra's zijn ook mooie wagens (bepaald model) om te zien. Alleen die kwaliteit... Geen goede ervaring zover.

Succes met wachten!!
 

Zwolly

Actief lid
ken het uit ervaring, maar het wachten is zekers de moeite waard...
ik heb de mijne nu ruim een week en zit nog elk moment breed grijnsend achter het stuur...

dus suc6 met wachten!
 

hemi24

Forumguru
Tussen mijn huidige lease-O2 en de vorige, een klein half jaar 30k in een Astra moeten sturen, vandaar volgende opmerking richting octavia_J:

Verstand komt gelukkig met de jaren..! ;)
 

octavia_J

Nieuw lid
hahaha

Tja, de eerste astra kon ik goedkoop overnemen en na 3jaar en 900 euro afgeschreven bij inruil op een andere (sport edition II station). Maar nu willen we een maatje groter en zuiniger en dan is er weinig keuze. Mijn ouders hebben goede ervaringen met de 1.4 TSI in hun Touran dus overgestapt naar een 1.2 Skoda.
 
Goede keuze.

Ik ben na 2wk nog steeds super tevreden met de 1.2.
Gelukkig heb ik niet zo lang hoeven wachten als jij.

Wachten gaat lang duren voor je, denk ik zo.

Gr Andre
 

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum . Je zult er ongetwijfeld heel veel fijne kilometers mee maken . Je zult nog wel denken , hoe ik heb met die rommel kunnen rijden . Opel is in mijn ogen een merk die niet de naam merk waardig is .
 

sajelair

Nieuw lid
Gefeliciteerd met je aankoop !!!
Ik mijn O Elegance 1.2. Hatchback in zwart 3 weken geleden besteld. Nog 6 weekjes.......
 

octavia_J

Nieuw lid
net een mailje van de dealer gehad! Productie staat gepland voor week 19 en levering week 22!! Dus met een beetje geluk rijdt ik hem eind mei ipv eind juni. YES!! Maandje minder wachten.
 

octavia_J

Nieuw lid
Na precies 8 weken (6 april besteld) heeft mijn Octavia 1.2TSI Elegance een kenteken en staat hij bij de dealer in de rij op technisch klaar gemaakt te worden :489::super:

Bevestiging gekregen dat inderdaad de nieuwe Bosal trekhaak eronder komt.Ik ben benieuwd hoelang ze er over doen om hem technisch gereed te krijgen en ik hem kan ophalen.
 

octavia_J

Nieuw lid
vandaag opgehaald

2e paasdag besteld en vandaag opgehaald:
picture.php

:super::super::super:
Octavia 1.2tsi elegance black magic met sunset ramen, volwaardig reservewiel, trekhaak, bagagenet achter achterbank, rubber matten ook in de bagageruimte en parrot 3100
 

ebmc

Lid
Mooie wagen (ik zit te wachten op dezelfde uitvoering, maar dan 1.6).
Veel pezierige en veilige kilometers toegewenst.
 
Bovenaan Onderaan