Octavia 4 Dynamische spiegel knipperlichten

Twanny

Nieuw lid
Dag, ik ben op zoek naar Octavia 4 Dynamische spiegel knipperlichten. Ik kan ze van de Octavia 3 wel vinden maar niet van de 4. Of is die van de vier hetzelfde als de 3? Wie kan mij helpen?
 

JeSko

Forumguru
Die zijn er nog niet, kan eventjes duren, de IV is nu nog te vers op de markt. Aftermarket bedrijven hebben hun tijd uiteraard nodig om zoiets te ontwikkelen.

Spiegels van een MK3 zijn wat anders dan die van een MK4. Gaat wellicht niet passen.

maxresdefault-2.jpg maxresdefault-1.jpg maxresdefault.jpg
 

Twanny

Nieuw lid
Dank je, dan wacht ik nog even. Krijg hem over een paar weken, is trouwens geen PHEV. Gewone brandstof versie.
 

Twanny

Nieuw lid
Was er al bang voor, hij vroeg om een foto en heeft hij gehad. Toch zegt hij dat het past, vertrouwde het ook al niet.
 

JeSko

Forumguru
Das jammer ja, verkopen om het verkopen, hij spreekt zijn eigen advertentie hiermee helemaal tegen. Meestal zijn de goede winkels op Ali wel betrouwbaarder dan dit.
 

JeSko

Forumguru
@Rallye

In vooraanzicht wel, maar het zijaanzicht toont dat de O4 zijn spiegels groter zijn dan die van de O3, nu kan het zijn dat dit geen invloed heeft op de led strip zelf.

@Twanny

Wat je wel kan doen is de verkoper op zijn woord nemen, en als het niet past een dispuut openen, dan krijg je je geld zowiezo terug. Proberen waard lijkt me.
 

Twanny

Nieuw lid
Ik heb nu de vraag bij skoda neergelegd of de spiegels hetzelfde zijn, nog geen antwoord gehad. Zoeken ze uit, laat wel even weten wat eruit komt.
 

Twanny

Nieuw lid
Skoda NL wil geen uitspraak doen of de spiegels van de Octavia 3 en 4 gelijk zijn:thumbsdown:
Konden mij niet uitleggen waarom, ik ben zelf maar weer eens gaan zoeken en denk dat ze veel op elkaar lijken maar de ledstrip is anders van vorm. Ik wacht dus maar tot er iets op de markt komt wat geschikt is voor de Octavia 4.
 

jesse_s93

Donateur
Knipperlicht in spiegel van een O3 (MJ2018): 5E0 949 101
Knipperlicht in spiegel van een O4 (MJ2022): 5E3 949 101
Ik zou het er inderdaad niet op gokken en nog even wachten tot er voor de O4 iets op de markt komt.
 

Detlev

Actief lid
Heeft er ondertussen al iemand deze dynamische knipperlichten ergens gevonden?

Ik hou vriend ali in de gaten, maar nog steeds niks jammer genoeg :(
 
Bovenaan Onderaan