Octavia 3 tuning

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier maar druk opzoek naar een post van iemand. Ik weet niet of het hier gepost is of elders op een forum maar misschien ben ik niet de enige die hem ooit gezien heeft!

Het betreft iemand die zijn octavia mk3 1.6 tdi zodaning onderhanden heeft genomen dat hij er ong. 257 pk uit perste bij 510 nm (uit mijn hoofd). Hierbij had hij een andere turbo, injectoren en brandstofpomp en nog wat modificaties.

Iemand een idee? Zou deze post graag opnieuw bekijken!

Groeten!
 

EdK

Forumguru
Zou als ik jou was dan eerst even je voorstellen in de "meet en greet "
Dat word door velen hier op prijs gesteld en hebben ze vaak ook ineens meer zin om met de zoek functie wat te zoeken voor jou....:pieker::pardon:
 

Jevalo

Lid
Dat is aardig voor een 1.6 tdi. Er zullen inderdaad wel heek wat hardware aanpassingen inzitten.
 
Het betrof iemand uit de UK dus zal hier niet staan vermoed ik. En ja er waren heel wat hardware upgrades maar dan hadie ook iets. Betrof namelijk zeker een 1.6 tdi...
 

MaxN

Donateur
Hoeveel komt er nu uit je 1.6? Alles boven de 100pk/liter is al flink wat voor de moderne auto’s. Dus een 1.6 met meer dan 160pk is ook niet mis. Ik twijfel of je er verstandig aan doet om je auto zover te verbouwen om die pk’s te gaan halen.

Voor een goed bod is een RS TDI met 235pk/500nm te koop in de regio.
 

Jevalo

Lid
Op youtube zoeken op 1.6 tdi 263 bhp. Dan krijg je een fabia en een snelheidsmeter die het niet bij kan houden...
 

JeSko

Forumguru
Waarom zou je zoiets doen, lees: proberen?, Koop jezelf dan een leuke RS, die beginnen al aan 15.000 als je goed zoekt.
 
Bovenaan Onderaan