Octavia 3 Combi gestolen

josdegroot

Nieuw lid
Vanmorgen kwam ik er achter dat mijn Octavia 3 niet meer voor de deur stond. Net 2,5 maand oud en net 10.000 gereden. Wat ben ik ongelofelijk boos dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven.

Mocht iemand een Octavia 3 aangeboden krijgen met kenteken: GL-549-F

Of hem ergens zien rijden.... laat het me weten.

Al denk ik dat hij al ergens in het buitenland zal zijn. GODVER!

Verder specifieke kenmerken:

- Achteraf leerinbouw (Dynamic stoelen) half leer, half alcantara met zilvergrijze stiksels
- Brodit houder voor iPhone 6
- Sonnyboy zonnewering rondom achterin

Bijlagen

• IMG_0118.jpg
    IMG_0118.jpg
    338,8 KB · Weergaven: 338
  • IMG_0119.jpg
    IMG_0119.jpg
    418,6 KB · Weergaven: 317
  • IMG_4117.jpg
    IMG_4117.jpg
    337 KB · Weergaven: 307
  • IMG_4412.jpg
    IMG_4412.jpg
    472,9 KB · Weergaven: 323
  • IMG_4424.jpg
    IMG_4424.jpg
    392,2 KB · Weergaven: 308

cali05

Forumguru
Jos, wat ongelofelijk vervelend man. Weinig kans dat die nog terugkomt. Hopelijk verder geen persoonlijke zaken erin waar je aan gehecht was? Was het een privé-auto? Hoe dan ook sterkte met al het gedoe wat er achteraan komt. Been there.

boontjeRS

Forumguru
Jawadde, ik zou ook niet direct weten wat te doen of zoiets hebben van ...wat nu?
Hopelijk is de auto omnium verzekerd.
Daar sta je dan. Hoop dat het in orde komt voof jou.

josdegroot

Nieuw lid
"Gelukkig" ging het om een leaseauto, maar het is vooral alles er omheen, toch voor meer dan 1.000 aan persoonlijke spullen aanwezig in de auto. En dan weer opnieuw waarschijnlijk 3 maanden wachten op een nieuwe auto (als hij hopelijk nog dit jaar geleverd kan worden).

boontjeRS

Forumguru
Dat is al een kleine opluchting dan dat het lease is. Wel spijtig van uw persoonlijke spullen. Denk niet dat ik zo dure spullen in de auto laat als ie op straat slaapt, maar neemt niet weg dat ze die mogen stelen. Succes verder met de afhandeling. Grts.

Blackokkie2

Forumguru
Dat is echt klote, en dan al dat gedoe eromheen met verzekering en zo. krijg alles maar eens vergoedt. Ik hoop voor je dat ze nog iets terug vinden

Baphi

Forumguru
Jemig, mooi K... Hufters die met hun poten niet van andermans spullen kunnen blijven :(

Renzo4000

Forumguru
Echt balen, zeker als er spullen in liggen van emotionele onvervangbare waarde...Dat kan helaas niet verzekerd worden.

Overigens acht ik de kans klein dat deze auto nog rijdend gesignaleerd gaat worden. Deze auto's worden volledig gestript in een paar uur.

Het wordt overigens wel interessanter om standaard een gps tracker in de auto te stoppen... Dus na de dashcam nu allemaal aan de gps trackers!

Bovenaan Onderaan