Octavia 3 Combi 1.4 tsi Elegance BL DSG Metal Grey

Klaasje

Forumguru
ImageUploadedByTapatalk1420741484.450043.jpg ImageUploadedByTapatalk1420741509.534782.jpg ImageUploadedByTapatalk1420741532.624835.jpg

Nu 2 weekjes in mijn bezit. Wat een geweldige wagen.
Voorruitverwarming al kunnen testen met vorst afgelopen dagen.
Led-verlichting toegevoegd.
Achteruitrijcamera is ook een verademing.
Panoramadak: wat een zee van licht. Geeft echt ruimtelijk gevoel.

Was ff wennen in het begin ACC, maar wil nu niet meer anders.
Startstop vind ik niet echt storend., had erger verwacht na sommige reacties op forum.

De stoelen van dynamic pakket zitten ook goed. En auto is behoorlijk stil. Geen last van windruis en zo.

Nog 3 weken wachten en dan komen nog de Eibachs eronder.

Dit is mijn 4e octavia nu. Wederom blij met mijn keuze.
Helemaal happy.

Klaasje

Forumguru
Op foto lijkt ligt hij achter dieper, maar was vol beladen, dus beetje vertekend beeld.
Verder zitten de wintervelgen eronder. Standaard de Alaris velgen.

CDK

Forumguru
@Klaasje, gefeliciteerd met je mooie ride en goed om te horen dat je wederom zo tevreden bent! Die Eibachs gaan het afmaken! :thumbsup:

micky

Forumguru
Mooi hoor, heb jij nu die RS look a like dingen gemonteerd op je bumper? ziet er helemaal niet verkeerd uit om eerlijk te zijn:thumbsup:

Klaasje

Forumguru
Mooi hoor, heb jij nu die RS look a like dingen gemonteerd op je bumper? ziet er helemaal niet verkeerd uit om eerlijk te zijn:thumbsup:
Klopt.
Bij Milotec aangeschaft. De diffuser in kleur gespoten.. Monteren was kwestie van 10 min.
Zit geschroefd

micky

Forumguru
De diffuser? dat zie ik niet op de foto, je bedoelt dat die 2 dingen geschroeft zitten? ik krijg nog een nieuwe diffuser omdat ze bij mij een verkeerd stuk uitgezaagd hebben (zichtbaar als je achter de auto staat).

Klaasje

Forumguru
De diffuser? dat zie ik niet op de foto, je bedoelt dat die 2 dingen geschroeft zitten? ik krijg nog een nieuwe diffuser omdat ze bij mij een verkeerd stuk uitgezaagd hebben (zichtbaar als je achter de auto staat).
Tussen 2 uitlaatstukjes zit nog diffusor. Kijk maar goed als je zoomt
Deze is in kleur meegespoten.
2 stukken zitten geschroeft. 2 gaatjes boren en met bijgeleverde schroeven

Bovenaan Onderaan