Octavia 2015

Gixxer

Lid
Kun je van de blanco's/niet actieve knoppen ook schakelaars maken om een custom aftermarket inbouw aan en uit te schakelen?
 

ertromp

Forumguru
Kun je van de blanco's/niet actieve knoppen ook schakelaars maken om een custom aftermarket inbouw aan en uit te schakelen?
Zeker kun je in die blanco's andere schakelaars zetten maar:
Die schakelaars als je die besteld hebben al een pictogram dus bijvb die rijmodus knop of kofferdekselknop etc. Er zijn bij de dealer geen schakelaars zonder al een pictogram te hebben.
Daarnaast zijn het knoppen waar hele dunne draden op aangesloten worden die alleen maar een aan-uit signaal naar 1 van de regelunits sturen. Er hangen dus niet direct afnemers met een groter te schakelen vermogen aan.
 

Gixxer

Lid
Dat is wel jammer. Het zou mooi zijn wanneer er geen pictogrammen op die knoppen stonden.. Dat met die dunne draadjes zou nog wel op te lossen zijn.
De hoofdsteunen zijn inmiddels onderweg, dus voor vradag a.s zou ik ze in mijn bezit moeten hebben.
 

Gixxer

Lid
Wanneer ik naar die knoppen kijk,lijken de dummies op separate knoppen die op een of andere manier los te halen zijn. Weet er iemand een O3 op de sloop te liggen om zo goedkoop aan deze schakeleenheid te komen?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    155,1 KB · Weergaven: 104

ertromp

Forumguru
Op die knoppen kun je een nummer zien wat begint met 5E....... type dat erns in op Google en wellicht kom jr ze al tegen op Ebay oid
 

Gixxer

Lid
Bedankt voor de tips, ik ga eerst eens proberen om de schakelaars uit de middenconsole te peuteren om te zien hoe het e.e.a. in elkaar steekt.
 

Antera

Donateur
Je knoppen kan je heel simpel verwijderen. Haal het rubber matje uit je asbak/telefoonhouder. Zet je vingers onder de afdekking van je versnellingspook in de asbak. Hard trekken en je trekt het zo los en kan je langs onder de knoppen omhoog duwen
 

Johan Deems

Nieuw lid
Hoi, ik heb ook een Greenline business zonder de MMI aansluiting. Zowel AUX als USB werkt niet met een IPod Classic. Het alternatief is wellicht een SD kaart maar als Apple gebruiker moet ik dit toch aan de praat kunnen krijgen?
 

Joske

Forumguru
@Johan Deems

stel jij je alvast ook eerst even voor hier op het forum? in het meet- en greetgedeelte, alvast bedankt :thumbsup:

Als jij een modelyear 2014 hebt, dan moest je specifiek de mitsumi-aansluiting meebestellen destijds, anders heb je geen Apple-ondersteuning. Althans toch niet rechtstreeks, misschien hebben andere ondertussen al een oplossing gevonden..
 

Darkside

Forumguru
Klopt moest apart besteld worden. En dan nog Miet je Apple niet te oud zijn. Of dit achteraf nog aangepast kan worden? Geen idee.
 
Bovenaan Onderaan