Octavia 2 kabel-software

WanderZ

Actief lid
Ik ben even een beetje in het hele VAG-COM verhaal gedoken en het lijkt mij best leuk ook de apparatuur en software te hebben om mijn eigen O2 straks uit te lezen, maar ook voor de skoda rijders in Groningen een service punt te worden.

Nu heb ik op marktplaats een aantal advertentie's gezien waarin men dit soort zaken aanbied.. Is er iemand hier die kan beoordelen welke ik nodig heb?

Ik heb bijv deze gezien: http://link.marktplaats.nl/264744497
Is dat wat? Ik heb hem gemaild en hij zegt dat het moet kunnen, maar dat ik voor de zekerheid de dealer maar moet vragen... :crazy:


Met andere woorden.. 'help!?'
 
Ik heb met deze geen ervaring. Aangezien ik support ook belangrijk vindt heb ik een orginele kabel besteld bij rosstech voor 270 euro. Dit is inclusief verzendkosten en belasting. Nu kan ik gewoon iedere maand de laatste software downloaden en hoef ik niet aan de gang met half werkende software.
 

nomad

Senior Member
Dat ding van marktplaats kan alleen je auto uitlezen en niets veranderen. Maw je hebt er weinig aan.

Originele kabels bestel je via ross-tech. Er zijn ook andere fabrikanten, maar reken zowiezo op 200-300 euro voor het hele verhaal.
De Ross-tech kabel is nu interessant vanwege de lage dollarkoers.
 

WanderZ

Actief lid
Heb met wat hulp kabeltje besteld en software al binnen.. Als ik donderdag de auto toch op de brug heb voor velgjes en verlaging, hang ik gelijk de laptop er eens aan.. ;)
 

janml

Nieuw lid
Welke kabelmoet je dan hebben voor je octavia II?'k moest net 15 euro neerleggen om een airbag-lampje te resetten, misschien is een kabeltje toch ook wel interessant.
Wat heb je er allemaal mee kunnen doen?
 

ikke

Lid
Ik zie net deze link staan.

We (een kameraad met een audi a4 vorig model en ik) zouden misschien zo een ding willen aankopen.
Maar via onderstaande link zie ik dat de software er niet bijzit, waar kan ik deze vinden?

mvg
 

nomad

Senior Member
Ik zie net deze link staan.