Octavia-2 in het straatbeeld?

Zien jullie al veel nieuwe Octavia's-2 rondrijden?
In Belgie kom je de berline al regelmatig tegen, De nieuwe Combi-2 daarentegen heb ik nog maar één keer gezien buiten de garage.
Als je de dag van vandaag naar wielrennen op Tv kijkt, zie je wel vele Skoda's! Zowel Rabobank als CSC rijden met de nieuwe Combi, en ik denk dat er nog wielerploegen zijn!
 

Arjen

Actief lid
Ik zie ze nog erg weinig.

Twee keer een hatchback gezien, en in mijn straat staan nog 2 Combi-1

Maar toen ik een maand geleden mijn combi-2 ophaalde bij de dealer had ie er nog maar drie (3) verkocht.
We hebben het hier over het hoge noorden. Groningen.

Op sponsor gebied is Skoda erg actief bij sport, en al helemaal bij het wielrennen. Ze zijn ook sponsor van de Tour de France. Toch zie je er daar ook veel suberp's tussen rijden
 

Hetzer

Forumguru
Ik heb er helaas ook nog maar een stuk of 8 of 9 gezien in het straatbeeld .... allemaal hatchbacks , ik heb nog geen combi gezien!!!! /forum/images/graemlins/frown.gif
 
Ik zie er elke dag minimaal 1. Net zo veel Combies als Hatchbacks. Toevallig net twee zien rijden, een zwarte en eentje met autoweek stickers aan de zijkant. Ik heb het nu over regio Amsterdam/Flevoland.
 

Hetzer

Forumguru
Sinds deze week zie ik plots wel elke dag een 0-2 rijden,,,,

En vandaag ook nog een 0-2 combi (sahara beige) in het wild gespot /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Arjen

Actief lid
Als we zo door gaan met spotten, kunnen we de trek van de O2 in kaart brengen. Waar ze overwinteren enzo. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan