Octavia 1.8 TSI Elegance 'sport'

MD71

Nieuw lid
Ik heb gekozen voor een witte Octavia 1.8 TSI. Ik rij nu een A3 1.6(je) Proline Ambition en heb flink getwijfeld tussen een A3 Sportback Proline, een kale A4 2.0, Seat Leon 2.0 TFSI (teveel plastic binnenin) of een 'volle' Octavia 1.8 TSI. De Audi bevalt me nog steeds, dus was daar al aan het orienteren, totdat ik 3 dagen vervangend vervoer meekreeg (Octavia 2.0 FSI).
Deze auto beviel me uitermate goed! Besloot bij de dealer in Utrecht een offerte aan te vragen ter vergelijk en was eigenlijk gelijk 'verkocht'! Het is uiteindelijk de volgende configuratie geworden: Sportpakket Dynamic II met 17", Xenon, MaxiDot, Ruitenwisser achter, Pioneer AVIC D3 (incl TMC, BlueTooth, iPod Video en USB), 8 Pioneer boxen en zilverkleurige interieurstrips a la RS ipv carbon-look. Volgens mij is dit een hele fijne auto voor een hele fijne (lease)prijs! :xyxthumbs:
 

Roel

Lid
En, in de gekozen configuratie, een goed alternatief voor de RS, tegen een schappelijkere prijs.
 
Vreemd btw dat op de de belgische site wel TFSI staat en in mijn prijslijst alleen TSI hmmm..

En idd in NL is het zo als je een tiptronic op je O2 wil hebben dan zal je op dit moment (nog) genoegen moeten nemen met een 2.0FSI.

TSI is dan ook modeljaar 2008 Ik heb hier op de zaak ook nog geen folders van zelfs. Tot nu toe alleen nog een interne prijslijst.
 
Bovenaan Onderaan