Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn de proxima velgen standaard op de Business modellen? Ga binnenkort een 1.2 TSI business bestellen. En volgens de configurator van de leasemaatschappij zijn het nog de cateris velgen die geleverd worden.
Ik ga de auto binnen 2 weken bestellen bij de LM. Dan duurt het nog een week voordat de order echt geplaatst word. Dus het word sowieso een MJ 2011. Denk (hoop) dat het dus een foutje is op de site van de LM. Zo staat er bij de standaard uitrusting ook geen dimmende binnenspiegel. En deze zit er ook op.
Het valt ook niet mee voor de leasemaatschapijen om alle wijzigingen bij te houden en zo de uitvoeringsspecificaties actueel te houden.
De gegevens op de site www.autoinbedrijf.nl zijn van Pon afkomstig, neem aan dat zij het meest actuele overzicht hebben..?
Ja zal wel komen door een niet up to date site. Maar is soms toch lastig.
Mijn huidige auto wijkt ook af van wat de standaard was. De in 3 delen neerklapbare achterbank was niet meer standaard op mijn model. Toch zit hij er op. Maar de mistlampen weer niet. Dat terwijl deze samen met de neerklapbare achterbank toen wel op de cosmo zouden moeten zitten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.