Ochtendje gepoetst met turtlewax ice

CDK

Forumguru
je bent lekker bezig geweest zeg! ziet er weer helemaal bling bling uit! ik heb er de moed en de kracht nog niet......lees nooit voor gehad in alle jaren dat ik auto rij :(

greetz Corné

mdortland

Actief lid
Ach ja.......ik moet ook alle moed jaarlijks bij elkaar schrapen.
Maar als ik dan het resultaat zie! Ben ik altijd blij dat ik het toch weer gedaan heb.
Ben benieuwd of er morgen weer een vogel op schijt. Zoiets heb ik zo vaak als ik mijn auto gewassen of gepoetst heb.

CDK

Forumguru
hahaha in dat geval ben je een pechvogeltje :) ik heb dat ook standaard :( loop liever 100 meter extra als dat ik onder een boom parkeer en nog kakken ze hem onder! m'n schoonmoeder is pas een maand naar Turkije op vakantie geweest en haar auto stond bij mij voor de deur onder een boom en gewoon helemaal schoon hè, écht als ik'm er neer zet dan ligt er binnen een minuut een kwak op grrrrr :(

Cordoba

Forumguru
Is inderdaad wel eens onderzoek naar gedaan: ze schijten bewust op glanzende voorwerpen. Overigens de Fabia afgelopen maandag flink onder handen genomen: gewassen, en het dak, deuren en achterzijde boven de bumper/stootstrips gekleid, met machine gepolijst in verschillende groftes, lak gevoed met Black Hole (speciaal voor donkere kleuren) en vervolgens met het handje in de wax gezet. Verder alle lakschades bijgewerkt met klein gekortwiekt penseeltje en sateprikker (voor diepe krassen), en hij glimt je weer tegemoet. De neus en de delen onder de stootstrip moet ik later nog een keer goed onder handen nemen.

EdK

Forumguru
ze schijten bewust op glanzende voorwerpen

Nee reflectie is waar ze op reageren.

enne wagen staat nu glanzend onder een tent zodat hij morgen nog poepvrij is ??
Pas op hoor ze kunnen ook horizontaal poepen die beesten:cry:

Cordoba

Forumguru
@EdK: glans/glimmen= reflectie :tongue:

Mijn auto staat niet onder tent, en had er vanmiddag al weer wat zooi op. Als ik verder ga met de 'behandeling' is het eerst wassen, dan de te behandelen delen kleien, en dan de rest van de behandeling.

Bovenaan Onderaan