Occasion aankoopadvies AutoWeek

SteGo

Donateur
Ik zag net de het filmpje van AutoWeek over het aankoopadvies voor de Rapid ...
Daar kwam hij al met al toch eigenlijk niet zo heel best uit naar voren. :pieker:

 

hemi24

Forumguru
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe die droeftoeters achter het stuur zitten; daar wordt je toch kats moe van als je zo voorovergebogen moet zitten sturen..?!?

sowieso een beetje klaar met AutoWeek: afgelopen jaren liepen ze bijna voorop mee te blaten dat diesels slecht zijn voor het milieu.
En nu de afgelopen 3 weken een uitgebreide rapportage in 3 delen hoe het toch wel niet kan dat de diesels zo in een verdomhoekje terecht zijn gekomen… En dan ook nog melden dat het mee valt met de vervuiling van moderne dieselmotoren!

:facepalm:
 
  • Leuk
Waarderingen: BcB
Zoals gebruikelijk bij Autoweek hier en daar wat oppervlakkig, en ze blijven maar over een sedan spreken terwijl de auto die hij daarmee bedoeld door Skoda zelf hatchback genoemd werd...
wel grappig dat ie het heeft over diverse bedrijven die de DSG kunnen herprogrammeren, al vervalt dan wel de fabrieksgarantie...deze auto is gebouwd tot 2019 en had max 2 jaar garantie dus dat issue snap ik even niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: BcB

Okki

Donateur
Vooral de commentaren van mensen waarvan ik denk dat ze nog nooit in zo'n auto gezeten, laat staan gereden hebben.

Maar ja, ik ben natuurlijk bevooroordeeld.
 
Bovenaan Onderaan