O4 gespot

Topic in 'Overige typen Škoda's' gestart door hemi24, 22-02-2019.

Tags:
  1. hemi24

hemi24 Forumguru

De volgende generatie van de Octavia is gespot..!

96byaecb2n4v_800.jpg

2. G.P.

G.P. Forumguru Donateur

Gespot? Er is een foto vrijgegeven!

3. dirk27

dirk27 Forumguru

4. dirk27

dirk27 Forumguru

Ik heb wat geshopped om de camouflage van de wagen te halen, de kwaliteit kan veel beter, maar het gaat dus om het idee.

Bakkertje, oco1979, turboturbo en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Cordoba

Cordoba Forumguru

Dirk, ik weet niet wat je gedaan hebt, maar bij het shoppen heb je een andere vorm achterportier gemonteerd. :deuk:

Serieus: als je kijkt naar de naad aan de achterkant van het achterportier, bij de camouflageversie zie je dat die 5 cm onder de onderrand van het portier, weer naar voren buigt met een ronding (als je de naad van onder naar boven volgt), bij jouw versie loopt deze naad dat stukje ook nog iets naar achteren om bij de onderrand van de ruit weer scherp naar voren te buigen. Ook de achterrand van het achterportier op het onderste deel (voor de wielkast dus) lijkt totaal anders te lopen.

6. dirk27

dirk27 Forumguru

De portieren van een Scala gaan er natuurlijk niet op passen :D

Ik heb de koetswerkdelen genomen van de Scala en de verhoudingen aangepast en wat bijgeknipt. De Scala toont de nieuwe designtaal, dus dat moet wel erop lijken.

Huibdos en turboturbo vinden dit leuk.
  7. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Ik vind hem wel leuk voor de zaterdagavond ;) Proost!

8. brepus13

brepus13 Forumguru

Ik vind het knap dat je dit er überhaupt van kan maken, zeker de vertaling van de velgen :thumbsup:

9. dirk27

dirk27 Forumguru

Om te tonen dat we kwa verhouding er heel dicht bij zitten heb ik de beide foto's nog eens over mekaar gedaan:

[​IMG] [​IMG]

kocur, ertromp, Bakkertje en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. turboturbo

turboturbo Forumguru

He grappig gedaan zeg :)
    En gaan we nu O4 schrijven of OIV en straks na de facelift OIVPF? :tongue:

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  11. s-line

s-line Forumguru

Leuk gedaan,als hij zo gaat worden begint het model weer wat knapper te worden. Maar ik denk dat hij hier in de verste verte niet op lijkt. Misschien wel weer een kanshebber voor mij (mijn vrouw) zelfs.:D

12. Okki

Okki Forumguru Donateur

Knap gedaan hoor...

13. Hakar

Hakar Forumguru Donateur

Klopt, nadat ie door iemand was gespot :D

14. Hakar

Hakar Forumguru Donateur

@dirk27 mooie fotoshop.
    Was al bezig met een gummetje op het scherm om al die zwarte stipjes weg te halen.
    Man wat een pokkewerk.:banghead:

fanSkoda en hemi24 vinden dit leuk.
  15. G.P.

G.P. Forumguru Donateur

Waarom is de tekst van de wegwijzers gehaald?

16. Japanese Power

Ik doe dat altijd met tippex. Mooi wit scherm is niet lelijk.

Hakar vindt dit leuk.
  17. Japanese Power

Lijkt me dat ze testlocatie niet vrij willen geven. Althans, de spotter niet dan.

18. dj.verhulst

dj.verhulst Forumguru

ik ben best benieuwd. de huidige O3 is op een aantal fronten een interessantere aanbieding dan de Golf en Leon.

heb recent met een Karoq gereden , leuke auto, maar duurder en behalve een voorkomen eigenlijk geen meerwaarde, heb dan liever een stationwagon ,, minstens zo ruim , maar omdat ie lager is ook lichter zuiniger en dynamischer .

als ik tzt een leuke aanbieding tegen kom zou ik best een O4 willen overwegen.

19. Cordoba

Cordoba Forumguru

@dirk27 Bedankt voor de toelichting, in de over elkaar gelegde foto's zie je inderdaad precies het verschil in het achterportier zoals ik had beschreven, maar ook de voorrand van het voorportier die wat anders is. Ook de voorruit lijkt naar de A-stijlen iets ronder weg te lopen bij de O4, die gecombineerde foto, maakt de verschillen heel mooi zichtbaar.

20. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Ik wil je even wijzen op het afkortingen topic. Deze zie ik daar nog niet.

Nu snap ik er hélemaal niks meer van...

:deuk:

Deel deze pagina