[O3] Trilling in Subwoofer van Cantonsysteem

Picassosax

Nieuw lid
Hallo Allemaal,

Sinds gisteren (zoals aangekondigd) trotse bezitter van een O3, racing blue EBL met Canton systeem erin. Nu viel mij op bij het tweaken van het geluid dat de sub in de achterbak resoneert. Als je met je hand op de bovenkant van de behuizing duwt is het weg, maar zodra je m loslaat resoneert het kunststof mee waardoor je een soort "overstuurd" geluid krijgt.

Iemand idee hoe die kap er evt afgaat om er wat onder te stoppen of moet ik al gelijk naar de dealer?

Hoor graag jullie ervaringen... Voor de rest ben ik echt helemaal happy met mn nieuwe bak...

Gr. Marc

sebmar

Actief lid
Hoi Marc,

zoiets dacht ik inderdaad ook te horen. Ik zal het straks eens testen door K3 er doorheen te knallen... Vinden 'de meiden' leuk... :D:sterretjes:

H-J

Lid
Zal straks ook ff goed testen met m'n speciale testnummer (Hot Chip). In mijn oude O2 geen kraakje te vinden..
Zo in de O3 proberen.

Mettes

Forumguru
Ik had hetzelfde probleem ,maar niet enkel bij de subwoofer.
Ook de deurpanelen resoneerde;
Ondertussen de deuren en het gebied rond de subwoofer van Dynamat voorzien en de geluiden zijn verdwenen.

Bijlagen

• canton.JPG
    canton.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 75
  • deur.JPG
    deur.JPG
    963,7 KB · Weergaven: 69
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Borrie1973

Actief lid
Mijn subwoofer trilt ook hevig en mogelijk ook de achterklep, maar hoe krijg ik de behuizing van de sub eraf om te isoleren zonder dat ik iets sloop??

Bovenaan Onderaan