O3 RS gezocht

sitechris

Donateur
Voor mijn blog (http://www.driveaholic.nl) staat de Octavia III RS heel hoog op mijn ranglijst om een keer te testen. Ik heb een lichte voorkeur voor de benzineversie, maar de diesel will do as well. Is er een RS rijder die graag zijn auto getest ziet door een kritische blogger? Let me know! Ik kan de importeur of een dealer ook benaderen, maar met een lezer rijden is veel gezelliger :). Er zijn al een paar lezers voorgegaan.

Ik zal me uiteraard gedragen achter het stuur van je auto. En uiteraard zit je er zelf gewoon naast. De rit duurt max een uurtje. Gewoon ff kort kennismaken. Ik hoor het wel als er interesse is .
 

TL@

Forumguru
Als de mijne ooit geleverd wordt, mag je er wel eens het blokje mee om. Het is wel de TDI, blijft een Belgische leasebak hé :jaja:

Normaal heb ik hem met Sinterklaas of zo, dus een weekje later, wanneer hij is ingereden, kan je wel :D
 

maartenrits

Actief lid
mijne komt tussen half december en half januari binnen hebben ze me gezegd. De benzine versie wel in Belgie te doen ook.
 

VEEJAY

Forumguru
Als BMW onbekende vond ik het wel prettig dat iemand met een onafhankelijke kijk een stuk over de auto wilde schrijven. Ook vergelijkingen met andere motoriseringen en uitvoeringen is interessant te weten als je een liefhebber bent van auto's. :lezen:

Een aanrader dus en met een beetje geluk mag je een ritje in de (dan zijnde) Drivaholic mobiel.
 
Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
Nu jij de Skoda stage 3 vlag hebt overgenomen.... Chris heeft lang geen Stage 3 Skoda's meer gereden dus hint @Corne.....
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Ik kan het ook even vragen aan de dealer waar ik kom kan je met hun testauto rijden. Ben zelf ook nog steeds wel erg benieuwd
 

sitechris

Donateur
Dank allen voor de reacties!

@Antera waar zit je dealer? Is ook prima wat mij betreft. Belgie is net wat te ver voor me, maar in geval van nood wellicht nog een optie.

@VEEJAY tot januari heb ik geen scheermes, maar alleen een nagelschaartje (Leon FR) ;).

Overigens heb ik al een afspraak met Plaza als het gaat om zijn Superb. @Corné de Kluijver je kunt aansluiten? Maar dan wil ik eigenlijk ook mijn Cupra met 400 pk voor de deur hebebn. Doen we een triotopic :)
 

TL@

Forumguru
Ik weet niet waar jij woont, ik kan anders eventueel tot daar komen (of ergens halfweg afspreken). De diesel is toch gratis :D
 
Bovenaan Onderaan