O3 RS Besteld

Yep, ook DSG.
Nu met de extra korting zit ik op 31.300 en extra Canton installatie erbij. vond dit eerst de meerprijs niet echt waard, maar nu zal ik zeker niet klagen.

blokart

Senior Member
Snelle jongens hier, bedankt! En denk het ook niet dat het kan tegenvallen, alleen de DSG zal wennen zijn... De man van het contact-center keek maar wat raar toen ik er niet mee kon vertrekken... Hij had er merkbaar niet veel vertrouwen in (is normaal met testpiloot maar vandaag niet, dus breng de wagen aub terug in een stuk, lol)

Ik heb met de witte TDI DSG gereden in Kortenberg toen er nog geen 400 km opstond.
Wat de DSG betreft gewoon de linkervoet negeren en dan komt alles goed en je wil nooit meer een handgeschakelde, dit is mij ervaring althans. Bestelling gedaan begin december en levering voorzien rond 15/03

weet ik. is niet de eerste dsg waar ik mee zal rijden. Ook in kortenberg gaan testen en moet zeggen beviel me wel. DSG reageerde beter dan de dsg in de passat waar ik voordien mee reed. ben wel benieuwd naar de manuele aanpaasing in programma wat ik hier lees dat de dsg beter reageerd tussen drive en sport.

Mijne is ook besteld half december, normaal voorzien voor productieweek 6. nu reeds productieweek 20.
Ik zou toch maar eens horen of die levering maart klopt.
Heb te horen gekregen via invoerder dat kleur steel grey redelijk veel problemen oplevert en dat de leveringtermijnen voor deze kleur met verschillende maanden zijn uitgesteld.

blokart

Senior Member
Leveringstermijn zou moeten kloppen want info is van vrijdag en zelfde gehoord van een
Skoda verantwoordelijke op het salon, dus zou kunnen kloppen, hopelijk toch.

Mettes

Forumguru
@pl686: Volgens mij ben jij de koper die bij dezelfde dealer een RS heeft besteld.(Lommel)
De mijne is 20 januari besteld en de dealer melde toen dat er nog eentje besteld was.

pl686

Lid
@Mettes Klopt, zouden er ondertussen 4 besteld zijn. Erg pijnlijk trouwens om elke dag minstens 4x langs de showroom te rijden met 'mijn' witte RS voor de raam... Alleen wel een diesel maar dat verschil zie je buiten niet;)
Ook van in de buurt dan?

Mettes

Forumguru
Klopt,heb ook al treurend in deze Tdi gezeten.:cry:
Vier,verkocht?? Het gaat bij ons in de buurt vol rijden met RS'en.

Bovenaan Onderaan