O3 race blue met alcantara ivory?

valderrama

Senior Member
Zijn er toevallig bezitters van een O3 in het race blue met alcantara in het ivory?

Ik ben heel benieuwd naar foto's van deze combinatie eigenlijk...

Joske

Forumguru
uiteraard... dat is er maar eentje denk ik @micky namelijk ;)
(ik gok dat dit is wat je bedoelt?)
http://www.skodaforum.nl/forum/data...add62b3ddd8707da8c0cf11b5284ae.jpg?1410565660

30238-42add62b3ddd8707da8c0cf11b5284ae.jpg
30230-75e97a729d6c72febde4d3dfd9212f13.jpg

ertromp

Forumguru
Heb al een paar keer in de O3 van @micky gezeten en kan alleen maar zeggen dat ik de combinatie zeer geslaagd vindt.
In mijn ogen een absolute aanrader

valderrama

Senior Member
Het lijkt mij ook super maar heb er nog geen een in het echt gezien. Alcantara ivory zie ik trouwens ook heel erg weinig.

Altos

Banned
Supercombinatie idd...ik heb vroeger wel blauwe bmw's gehad met een ivoorkleurig interieur, nog steeds een van mijn favorieten...

hemi24

Forumguru
Op de AutoRAI stond een nieuwe Audi Q7 met licht interieur; als je ziet wat (blauwe spijker)broeken doen met de wangen van de bekleding, stel je je mening waarschijnlijk snel bij..!

Het lijkt heel mooi, maar praktisch is weer een heel ander verhaal

NewO3

Forumguru
Ivory interieur niet te bestellen samen met dynamic pakket
Maar vind combi erg mooi, heb er vanaf gezien ivm kids en wens voor dyn pakket.
Je kunt achteraf met leer inbouw uiteraard nog voor beige gaan maar dan mis je de overige beige interieur delen

valderrama

Senior Member
Over vuil van kids maak ik me minder zorgen, eten en drinken in de auto zal tot een minimum beperkt worden. En ik zal er hoogstens drie jaar mee moeten rond rijden.

Ik vraag me wel af hoe makkelijk het blauw van spijkerbroeken er in trekt en of het eenvoudig schoon te maken is...

NewO3

Forumguru
Geld dat blauwe spijkerbroeken verhaal ook voor leer dan, zou nooit stoffen ivory bekleding nemen idd

CDK

Forumguru
Bij leder heb je dat ook, wekelijks afnemen met een geschikt reinigingsmiddel voorkomt dat je stoelen lelijk worden.

valderrama

Senior Member
Heel fijn die extra foto's.

Ik zie wel wat 'vegen' op de bestuurderstoel. Zijn dat ook echt vegen vanwege het suède deel op de stoel of is dat viezigheid en dus echt verkleurd?

micky

Forumguru
die foto's zijn genomen toen de auto zo goed als nieuw was en zijn geen vlekken maar juist het gene wat je wilt bij alcantara "een levend beeld" kortom vegen van de "haartjes" :)

Overigens ziet de stoel er nog als nieuw uit na 38.000km alleen op het leer deel een beetje blauwe verkleuring van mijn nieuwe spijkerbroek, maar dat haal ik er binnenkort weer even af :)

Bovenaan Onderaan