O3 FL Columbus afspeelmogelijkheden

Wilbendtc

Nieuw lid
Eind september zal mijn nieuwe Octavia klaar staan bij de dealer. Het betreft een Style business dus met Columbus navigatie.

Nu ben ik benieuwd op welke manieren ik beeld kan afspelen. Ik weet dat hij een dvd functie heeft via de dvd speler. Werkt dit ook via de USB/SD ingang(als deze aanwezig is)

Via Apple CarPlay ken ik goed. Maar Mirrorlink niet. Weet iemand of via Mirrorlink YouTube(of iets vergelijkbaars) te gebruiken is?

Alvast bedankt
 
Mirrorlink moet ondersteund worden door je telefoon, maar dan gaat het alleen in stilstand werken. Rijdend in NL werkt geen enkele app via Mirrorlink. Via Android auto kan je (via een apk-tje) een aantal apps gebruiken, zoals google maps, spotify, enz. YouTube valt hier niet onder
 

Antera

Donateur
Filmpjes enz kunnen ook via SD afgespeeld worden enz maar alleen bij stilstand. Bij rijden moet apart geactiveerd worden met VCP.

PS kan ik eventueel verzorgen
 

Wilbendtc

Nieuw lid
Dank voor je bericht @Antera.

Zodra ik de auto heb zal ik het eens uitproberen. Dank voor aanbieden vrijschakelen van DVD functie tijdens rijden. Heb zelf hier ook een bekende die dit kan hoor ik net. Mocht het niet lukken neem ik contact met je op.
 
Bovenaan Onderaan