O3 Facelift Scherm Amundsen uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luke

Forumguru
Hallo allen,

Heb beetje gezocht op het forum maar vind nergens een antwoord, vandaar dit topic.
Weet iemand hoe je tijdens een nachtelijke rit het scherm simpelweg uitzet zonder daarbij je muziek eveneens uit te zetten?
Ik weet dat je elke keer opnieuw via instellingen - beeldscherm - scherm uitzetten na 10sec kan verduisteren. Kan je nog kiezen om het klokje te laten verschijnen of niet.
Of je kan ook gewoon de volume knop indrukken en dan is alles uit. Maar dat wil ik niet.
K wil muziek hebben maar het scherm uit. Liefst met een aparte knop(zoals dat bij Toyota gaat) maar die is er niet natuurlijk...

Iemand een ideetje?
2018 Skoda Octavia 3 facelift 1.4tsi 150pk manueel ambition
Groetjes
 

Joske

Forumguru
Ik weet dat je elke keer opnieuw via instellingen - beeldscherm - scherm uitzetten na 10sec kan verduisteren. Kan je nog kiezen om het klokje te laten verschijnen of niet.
je geeft zelf het antwoord denk ik? :arghh:

of valt je muziek dan ook uit? (ik heb de functie eens ooit 1 keer geprobeerd denk ik)
 

Luke

Forumguru
Het is gewoon dat ik dan altijd in menu's moet zitten zoeken.
Oké, niet zo moeilijk, hoor, toch houdt het je weer even bezig en dat kan gevaarlijk zijn.
Maar ik weet dat bijvoorbeeld op de vorige Octavia, ik met een druk op het scrollwheel links het entertainment kon muten en door langdurig te blijven duwen op dat scrollwheel, de hele handel kon uit- en nadien weer aanzetten.
Als er zo een shortcut zou bestaan om het scherm te activeren en te deactiveren zonder het entertainment ook te muten of af te zetten, zou dat schitterend zijn!
 

Joske

Forumguru
Die dat je daar zegt (van de vorige O) is wel een mooie inderdaad.. heb je het boekje al eens uitgevlooid?
 

Rallye

Forumguru
Bij mijn weten bestaat zo’n shortcut niet. Mogelijk de reden dat niemand antwoord geeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan