O3 combi 1.0 of 1.5 automaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herperduin

Forumguru
@TimT Al nieuws? Heb ondertussen je hele (?) geschiedenis doorgenomen van O1 naar A3 Sportback, Kia etc. maar nu dus benieuwd of je zoektocht al geslaagd is en belangrijker nog het resultaat bevalt?!
 

Herperduin

Forumguru
@ertromp klopt maar…It ain’t over ‘till the heavy boned lady sings…dus was benieuwd of uiteindelijke levering ook heeft plaatsgevonden, hoe live foto’s eruit zien en hoe die bevalt :pieker:
 

TimT

Forumguru
Jazeker! We zijn heel erg blij weer een Octavia te hebben. Zijn ruimte is toch ongeëvenaard en de luxe uitvoering is weer een verademing. De combinatie van DSG met 1.5 TSI bevalt ons ook heel erg goed.

Over het bedrijf waar we hem hebben gekocht moet ik ook eerlijk zijn want die hebben het top gedaan. Alle besproken punten zijn keurig nagekomen en over de besproken extra’s hebben we goed kunnen onderhandelen. Vlak voor de aflevering ook een berichtje met gefeliciteerd met de nieuwe auto en een filmpje met wat zij allemaal gaan doen met de auto voor aflevering. Tevens ook de punten waar je als koper aan moet denken. Echt keurig.

En ja op zwart zie je alles maar het poetsen geeft je ook echt waar voor je geld!

Alle aanpassingen zal ik wel toevoegen aan mijn auto topic. Bezoekjes aan VVT in Marum en een vriend met VAG computer staan op de planning!

29a14dea-927b-4f20-9a9c-d6793cc5770e.jpeg 3b988e30-aeac-4000-a7f7-583d0a20fbf9.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan