[O3] Audio op standaard GL

Chvogels

Nieuw lid
Nee heb geen kabels hoeven trekken ,connectors zijn wel verschillende heb de grote speaker connector gewoon kunnen gebruiken Door de nieuwe connectors van eton te gebruiken alleen voor de tweeter heb ik de originele connector verwijderd en deze aangepast aan de nieuwe connector, tweeter heb ik tevens vast moeten zetten Door middel van montage kit gezien de standaard montage doormiddel van plastic breekpunten
 

Tuur71

Senior Member
@Chvogels ik wil ook mijn deuren gaan dempen, hoe krijg ik de panelen los zonder iets af te breken? Hoeveel schroeven en waar zitten ze? Zitten er ook clips en breken die niet af? Kunnen alle bedieningspanelen (ruiten schakelaars, spiegel verstelling, alarm led, etc) het stekkers worden losgemaakt? Heb je nog speciaal gereedschap nodig? Al vast bedankt voor eventuele tips.
 

Joene

Actief lid
@Chvogels ik wil ook mijn deuren gaan dempen, hoe krijg ik de panelen los zonder iets af te breken? Hoeveel schroeven en waar zitten ze? Zitten er ook clips en breken die niet af? Kunnen alle bedieningspanelen (ruiten schakelaars, spiegel verstelling, alarm led, etc) het stekkers worden losgemaakt? Heb je nog speciaal gereedschap nodig? Al vast bedankt voor eventuele tips.
Deurpaneel verwijderen O3.PNG Deurpaneel verwijderen O3_instructie.PNG
 

Chvogels

Nieuw lid
Daar kan ik niet veel meer aan toevoegen ,alleen de schroef aan de onderzijde paneel hoefde bij mij maar kwart slag gedraaid te worden .
 
Bovenaan Onderaan