[O2] Uitwerpen CD door Stream

nerv

Nieuw lid
Mijn O2 Stream hapert sinds kort bij het uitwerpen van een CD.
Inslikken/afspelen/trackswitch/spoelen gaat overigens zonder problemen.

Bij het indrukken van de eject-knop komt hij er (na enig servo-geluid) nauwelijks een centimeter uit (in het midden). Je kunt de CD dan proberen vast te pakken maar hij zit dan muurvast. Door de frictie/timeout wordt hij vervolgens weer ingeslikt.

Afhankelijk van het (snel/herhaaldelijk/getimed) indrukken van de eject-knop (exacte procedure nog onduidelijk) komt hij er soms na een tussenstop wèl verder uit en kan ik hem normaal pakken.
Ik heb het gevoel dat dit iets vaker lukt als de Stream op FM staat in plaats van dat hij aan het CDspelen was.

Doet dit een belletje rinkelen bij iemand?

Bart.

renYek

Lid
In mijn vorige O2 precies hetzelfde gehad. Bij zowel de eerste (kaduuk) als 2e Stream die erin zat.

Overigens merk ik sinds gisteren bij de Columbus dat de "radio" knop vaster zit en ook de volume knop lijkt vaste te zitten?

nerv

Nieuw lid
Dit probleem is opgelost!

Vandaag tijdens de onderhoudsbeurt zijn de vuile en dus slippende uitwerpwieltjes gereinigd. M'n CD's komen weer ~4cm naar buiten.

Als je erover nadenkt, gaat het nergens over maar ik ben blij dat de dealer hier nota bene zelf mee kwam en ook nog de moeite heeft genomen om m'n stream open te halen.

Bart.

Bovenaan Onderaan