[O2] Toch overwogen van 1.2 naar 1.4 tsi te gaan

bobby45

Actief lid
Na dat er was ingebroken bij de dealer in mijn toekomstige O2 1.2 tsi toch gekozen voor de 1.4 tsi a bl combi.
Was toch aan het kijken en vragen of deze op gas kan.
zeker de 1.4 tsi is het bekend de 1.2 tsi is deze week vrij gegeven.
Soms gaat er een caravan achter en dan is de 1.4 iets meer mans, kan op gas ook odb tuning krijgen bij JD ,zal de eerste zijn op gas ,maar was een uitdaging , vertelde ze me door de telefoon.
De 1.2 tsi is voor de lease rijder mooi maar ik ben dat niet.
diesel kan niet uit met 25000 km per jaar.
hoe komen jullie op de afweging:471:

Tallguy

Forumguru
Verplaatst naar Mijn Auto.

Tevens begrijp ik niet wat je nu probeert te zeggen of te vragen...:ahum:

Wasmachineman

Forumguru
Soms gaat er een caravan achter en dan is de 1.4 iets meer mans, kan op gas ook odb tuning krijgen bij JD ,zal de eerste zijn op gas ,maar was een uitdaging , vertelde ze me door de telefoon.

Hoi Bobby, ik denk dat je bij JD (waar je al wat info hebt gekregen) of bij forumlid Race Eend (werkt bij JD) de beste info kan krijgen.
Succes.

bobby45

Actief lid
Zal mark eens mailen bedankt voor de tip.

Maar de O2 staat nog niet in veendam.

dan moet er nog gas in zal wel na de vakantie worden sep/okt of zo.
Dan naar de tuner welke weet ik nog niet, in en rond Groningen zitten div bedrijven.

bobby45

Actief lid
hij is in veendam ,maar nu zit de werkplaats vol.
ook zitten er geen michelen onder.
205/60/15 britstone is er ervaring mee?
de 14 juni zal krap worden.

bobby45

Actief lid
mail van de dealer

@ br3cht sorry monteur had niet de goede auto ,de banden zijn van dunlop, is hier ervaring mee? :koffie:
Op het net geen cupping problemen gevonden.:D

Beste Bob,

Zoals het er nu uit ziet gaan ze de Octavia a.s zaterdag klaar maken, kan die maandag morgen naar de poetser en kunnen we eindelijk maar toch, maandag middag, gaan afleveren.

Met vriendelijke groet,

Peter B

bobby45

Actief lid
auto staat op de brug.

Dealer belde net dat er geen goede trekhaak bij pon weg gekomen was.
Deze moet er een gat in de achter bumper de nw stond inback order dus hebben ze deze af gesteurd.

maar maandag 16:00 is het zo ver.:eek:

bobby45

Actief lid
kan ik 500 euro achter houden?

De trek haak past niet nu wil ik 500 euro achterhouden kan dat.

Als ze hem leveren dan betaal ik deze gewoon:koffie:

het gaat echt tegoed in auto land ze doen maar matige service :biggthumpdown:

niks gaat goed lijkt het wel.

O2_1.2TSI

Actief lid
@bobby45: Lastige keuze, als je zonder overleg 500 euro achterhoudt dan zou de relatie met je dealer ook direct zakelijk en hard kunnen worden. Je weet nooit wanneer je hem later weer eens nodig hebt.
Ik zou zeggen ga met je dealer om de tafel en leg hem uit waar je mee zit. Laat hem eens met een voorstel komen. Bijvb bij levering de rest betalen of een document waar in staat dat de trekhaak nog geleverd moet worden. Als het in je orderbevestiging staat omschreven zou het ook voldoende moeten zijn maar dan wel een maximale levertermijn met elkaar afspreken.
Het moet gewoon van beide kanten duidelijk zijn wat er is afgesproken zonder dat er een dreigende sfeer ontstaat.

bobby45

Actief lid
wil geld overmaken zit de sns servervast

Het zit echt niet mee.
bank server zit vast en ja op zondag is er nooit iemand te bereiken.:mad:
ja lekker de opdracht blijft maar staan in de verzend lijst en draait maar :icon_smile_dead:

wat en wereld :1884:

Mark

Banned
@bobby45: Lastige keuze, als je zonder overleg 500 euro achterhoudt dan zou de relatie met je dealer ook direct zakelijk en hard kunnen worden. Je weet nooit wanneer je hem later weer eens nodig hebt.
Ik zou zeggen ga met je dealer om de tafel en leg hem uit waar je mee zit. Laat hem eens met een voorstel komen. Bijvb bij levering de rest betalen of een document waar in staat dat de trekhaak nog geleverd moet worden. Als het in je orderbevestiging staat omschreven zou het ook voldoende moeten zijn maar dan wel een maximale levertermijn met elkaar afspreken.
Het moet gewoon van beide kanten duidelijk zijn wat er is afgesproken zonder dat er een dreigende sfeer ontstaat.

Bij mijn Roomster was de trekhaak ook nog niet geplaatst maar al wel betaald, gewoon laten vermelden op het aankoop contract. Als je zomaar geld gaat achterhouden gaat dit inderdaat niet ten gunste komen voor de onderlinge verstandhouding, bovendien kan het best zijn dat je dealer de wagen gewoon niet wilt afleveren tot het volledig bedrag op tafel ligt.

bobby45

Actief lid
hij is er rijd en zit super ff in racen

wat een mooi auto zit prima en rijd ook prima:2133:
de trek haak komt de 500 euro later betalen was geen probleem.

ach de service is prima denk ik en hoop dat ik het niet nodig heb:1761:

mijn wensen corner licht kon er ook in en div aan passingen op dit gebied.
maar de 140 km licht aan konden ze er niet uit halen.

tevrede :cheer:

bobby45

Actief lid
pille met de navy oops sd kaart leeg

pille met de navy ja dan gaat er wel iets soms mis.
mot de dealer nog ff vragen of ik benelux mag lenen:1884:

Bovenaan Onderaan