[O2] 't Was vandaag zover!

MarcoF

Lid
Vanmiddag, na 12 weken (volgens planning ongeveer) vol spanning wachten kreeg ik dan eindelijk de sleuteltjes van mn nieuwe Octo in mijn handjes..!

Voor de volledigheid:
- O2 combi zwart 1.9 tdi 4x4 :)
- sportinterieur, maxidot
- koplampsproeiers, spatlappen
- trekhaak
- Kenwood DNX7200 dubbel DIN navigatie/DVD

En ja, ik ben best blij ! :) :)

En...vanaf zaterdag 10 dagen Frankrijk, van Alpen naar Ardeche, Pyreneeen, Bretagne...een mooie gelegenheid voor mooie foto's en een uitgebreide review...gezien de hoeveelheid 4x4's hier misschien wel interessant!
 

Bijlagen

  • DSC_6481_resize.jpg
    DSC_6481_resize.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 49
  • DSC_6482_resize.jpg
    DSC_6482_resize.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 58
  • DSC_6484_resize.jpg
    DSC_6484_resize.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 55
  • DSC_6486_resize.jpg
    DSC_6486_resize.jpg
    26,8 KB · Weergaven: 57

Tomcat

Lid
Wow, errrruuuuugggggg mooi hoor, echt een zeer gave car, en ik wens je er
heel veel plezierige en vooral veilige kilometers mee ;)
 

vdijk

Lid
gefeliciteerd met je auto, ziet er goed uit

maar je moet nu natuurlijk wel je handtekening aanpassen
 

MarcoF

Lid
Hoihoi Nicole hier (vrouw F) in Marco's account.
De auto is echt heel gaaf!! We zijn er erg blij mee en je had zijn gezicht moeten zien toen hij mij tegemoet reed :):) (ik wist nog niet zeker dat hij m vandaag ook echt mocht ophalen)

Tat, ik wens je heel veel veilige km in jouw Octo ;)x;)x

En ik heb even de handtekening aangepast...
 

Ad_O2

Lid
Hoihoi Nicole hier (vrouw F) in Marco's account.
De auto is echt heel gaaf!! We zijn er erg blij mee en je had zijn gezicht moeten zien toen hij mij tegemoet reed (ik wist nog niet zeker dat hij m vandaag ook echt mocht ophalen)

Tat, ik wens je heel veel veilige km in jouw Octo ;)x;)x

En ik heb even de handtekening aangepast...

Mevrouw Ad_O2 is er ook meer dan in haar nopjes over onze O2 combi
Leuk, gaat dat bij jullie zometeen ook "knokken" in het weekeind worden wie de O2 meeneemt? :24:
 

MarcoF

Lid
Nee valt mee, Nic gaat van een Matiz naar een V40 Sports Edition... :)

Zojuist de auto naar de signaleringsverlichtingsboer gebracht, 2 LED flitsers in de grill en 2 achter het achterraam tbv werkzaamheden...ben benieuwd!
 

Vacaro

Senior Member
Prachtige wagen, ben beetje jaloers op jou stuur, is da bij sportpakket of was dat een losse optie. Ikzelf heb het 4-spaaks met bediening van radio/cd erop.

Met hoeveel O2 4x4's zijn we nu al eigenlijk op dit forum.

En wat was jouw motivatie voor een O2 4x4?
 

MarcoF

Lid
Prachtige wagen, ben beetje jaloers op jou stuur, is da bij sportpakket of was dat een losse optie. Ikzelf heb het 4-spaaks met bediening van radio/cd erop.

Met hoeveel O2 4x4's zijn we nu al eigenlijk op dit forum.

En wat was jouw motivatie voor een O2 4x4?

Het stuur hoort bij de sportstoelen en het klein leer pakket...had voor mij ook 4-spaaks mogen zijn hoor, als het maar leer is (houdt goed vast)...

Mijn motivatie voor een O2 4x4? De O2 omdat het een nette auto zonder fratsen is, met wel een zekere uitstraling, de diesel omdat ik 60000 per jaar rijdt en mn baas betaalt :) en de 4x4 omdat het a: handig is bij mn werk, b: leuk is, en c: omdat het aan de weg plakt gewoon.

Op dit moment zit ik in...Lourdes (!), afgelopen 3 dagen door de Alpen gerold en vandaag aangekomen in de Pyreneeen. Mooi dat WiFi op de kamer :) Straks en morgen weer de bergen in!

Deze week zal ik een uitgebreide review schrijven over de auto, ben nu een kleine 3000 km verder en heb inmiddels al het eea ontdekt zeg maar. De review zal bij de Rij-impressies komen te staan met fototjes.

Zo en nu ff naar Maria :) !
 
Bovenaan Onderaan