[O2] Stuur en bediening telefoon

Hoi,
Wie weet er als je een O2 EBL besteld zonder carkit
of er op het stuur en de navi wel de knopjes zitten
om later de carkit te bedienen , volgens mij zit er standaard
telefoon voorbereiding op maar niemand kan vertellen hoe en wat
misschien is er een rijder welke de O2 i.2 TSI EBL DSG heeft
zonder de af fabriek carkit

wachtend op antwoord :407:
John
 

lock

Actief lid
Volgens mij zit er wel stuur wielbediening op. Kijk maar in het boekje. Je kan heb ik gisteren hier gelezen achteraf blauwetandjes inbouwen.
 

mmarechal

Actief lid
Op de elegance businessline zit standaard stuurwiel bediening ik dacht ook om de carkit te bedienen. Verder ziet hier ook standaard een columbus navigatie systeem in, kan deze niet standaard al als carkit dienen? Je hebt dan toch geen losse bleutooth carkit meer nodig? Of heeft de columbus deze mogelijkheid niet?
 

blokj

Nieuw lid
Hoi John,

Ik verwacht over drie weken de O2 EBL uitvoering.
Echter hebben ze vanaf 1 januari 2010 de stuurbediening als optie in deze uitvoering.
In mijn offerte vermeld als:

MUFU 4-SPK STUUR (RADIO+TELEF) 530 Euro.

In de folder vermled als:

Bluetooth* handsfree carkitvoorbereiding (UHV en rSAP) met microfoon € 530,00

mvg,
Joost
 
Zover ik geinformeerd ben:

Je hebt in een O2 EBL 2010 in ieder geval het MF-Stuurwiel.
Bouw je later de Bluetooth in (ivm bijtelling, of om de betere compatabiliteit met diverse toestellen, of gewoon omdat je er nu pas aan denkt :smirk:) dan worden de knoppen op het stuur ook geprogrammeerd tbv telefonie.
Je hebt alleen de verkeerde plaatjes op de knoppen staan, maar dat went dan snel (zeggen ze).
Voor het overige moet de functionaliteit identiek zijn aan de af-fabriek optie.
Tbv Bluetooth wordt een aparte module ingebouwd. meestal onder een van de stoelen. De Columbus kan deze functionaliteit vervolgens gebruiken. De bluetooth zit niet "in" de Columbus.

Over een week of 4 kan ik het met eigen ogen gaan bekijken en testen, want in mijn 02 EBL wordt de blauwe tand dus achteraf ingebouwd.
 
ook DSg

Heb je ook de DSG bak besteld
voor de rest is hij namelijk hetzelfde

Groet John



Zover ik geinformeerd ben:

Je hebt in een O2 EBL 2010 in ieder geval het MF-Stuurwiel.
Bouw je later de Bluetooth in (ivm bijtelling, of om de betere compatabiliteit met diverse toestellen, of gewoon omdat je er nu pas aan denkt :smirk:) dan worden de knoppen op het stuur ook geprogrammeerd tbv telefonie.
Je hebt alleen de verkeerde plaatjes op de knoppen staan, maar dat went dan snel (zeggen ze).
Voor het overige moet de functionaliteit identiek zijn aan de af-fabriek optie.
Tbv Bluetooth wordt een aparte module ingebouwd. meestal onder een van de stoelen. De Columbus kan deze functionaliteit vervolgens gebruiken. De bluetooth zit niet "in" de Columbus.

Over een week of 4 kan ik het met eigen ogen gaan bekijken en testen, want in mijn 02 EBL wordt de blauwe tand dus achteraf ingebouwd.
 
Nee, geen DSG.

Dat paste niet meer binnen het budget.

1.2 TSI EBL, Antraciet Grijs, Sunset, trekhaak, hulpveren en bluetooth. En toen vond ik het mooi geweest.
En mooi wordt ie :xyxthumbs:
 

Fabia II Sport

Actief lid
Zover ik geinformeerd ben:

Voor het overige moet de functionaliteit identiek zijn aan de af-fabriek optie.
Tbv Bluetooth wordt een aparte module ingebouwd. meestal onder een van de stoelen. De Columbus kan deze functionaliteit vervolgens gebruiken. De bluetooth zit niet "in" de Columbus.

Waarschijnlijk een Fiscon met Parrot chipset, ik begreep ook dat Skoda hier de nieuwe BT carkits vandaan gaan halen in verband met compatibilitie problemen, maar dit zat nog in een test fase ...

Als je de Fiscon module krijgt dan kan je een heleboel parameters uitlezen ..
http://www.fiscon-mobile.com/products/rns_510.php?brand=skoda
 

Tallguy

Forumguru
Aangezien dit topic aardig naar het BT, carkit en andere communicatiegerelateerde zaken begint te gaan, verplaats ik 'm naar 't Car Audio, video navigatie... forum
 

hemi24

Forumguru
Bovenaan Onderaan