[O2] Snik

Ernie01

Nieuw lid
t_DSC00283m_6e9dd95.jpg

Snik, Ik moest al zo lang wachten op mijn bestelde O2 1.9 TDI BE Combi, maar gelukkig had ik een voorloop O2 combi. Met nadruk op HAD. Afgelopen donderdag terrecht gekomen in een kettingbotsing op de A9. :407:
Nu moet ik het tot week 31 doen met een Vectra SW. Wat een teleurstelling en wat doet het pijn.
 

Mark

Banned
Een troost, het was gelukkig niet je bestelde wagen.
Zelf niets aan overgehouden, want zo te zien was het een flinke klap.
 

Ernie01

Nieuw lid
Een troost, het was gelukkig niet je bestelde wagen.
Zelf niets aan overgehouden, want zo te zien was het een flinke klap.

Dat is juist het vreemde, we trekken op uit de file dus reed niet harder dan 50 a 60. De auto voor de auto die ik ramde, was de eigenlijke boosdoener, die klapte veel harder en stond daardoor in ene stil. Voor me beremd het nog, maar ik redde het niet.

Maar idd geluk bij een ongeluk dat het niet mijn eigen auto is. Volgens de Berger viel het allemaal mee en is de motorkap van de skoda vrij soepel als kreukelzone. Door het remmen lifte de achterkant van mijn voorganger en de voorkant van mij dook naar beneden. daardoor "lijkt het erger dan het in werkelijkheid is". Gelukkig zelf niets behalve tranen om dat ik nu in een Opel moet.
 

ad5000

Actief lid
Dat is juist het vreemde, we trekken op uit de file dus reed niet harder dan 50 a 60. De auto voor de auto die ik ramde, was de eigenlijke boosdoener, die klapte veel harder en stond daardoor in ene stil. Voor me beremd het nog, maar ik redde het niet.

Maar idd geluk bij een ongeluk dat het niet mijn eigen auto is. Volgens de Berger viel het allemaal mee en is de motorkap van de skoda vrij soepel als kreukelzone. Door het remmen lifte de achterkant van mijn voorganger en de voorkant van mij dook naar beneden. daardoor "lijkt het erger dan het in werkelijkheid is". Gelukkig zelf niets behalve tranen om dat ik nu in een Opel moet.

Achja... het is inderdaad een voorloopauto. Stel toch eens dat je je nieuwe BE in de prak zou hebben gereden.... dat was pas echt snik geworden.

Enneh er is hoop, jij kan nog verder in een Vectra... om je op te beuren... ik had een maan een (nieuwe) Corsa als voorloopauto... Helemaal balen dat ik achteraf ook een BMW 1 serie had kunnen krijgen, alleen was er even geen diesel voorradig, dus werd het de Corsa (hoezo alternatief).

Overigens ziet het er naar uit dat gezien de omstandigheden de Octi alle botsenergie heeft opgenomen... Dit is afhankelijk van een veelvoud van factoren en zie je wel vaker bij kop-staart botsingen.
 
Bovenaan Onderaan