O2 RS TDI gisteren opgehaald

Gisteren was de dag dat ik mijn A6 ging omruilen voor een O2 RS.

Kleur raceblauw, met ongeveer alles erop wat maar enigszins mogelijk was.

Moeilijk om me in te houden tijdens het inrijden, rijdt super, gisteren al 400 km gestuurd.

Stuurt lekker direct, dat miste ik op de A6.
Is wel rumoeriger dan de A6, was me al bekend maar is niet hinderlijk, past wel bij het hitsige karakter van de wagen.

Wat is Xenon toch fijn in Belgenland!!

Thanks, ben nog wat aan het stoeien met de instellingen voor coming home leaving home en het opnemen van de verkeersinfo, dat schijnt niet te kunnen met een Columbus.

cvegreen

Forumguru
Je zult nu wel een heel tevreden man zijn nu je je skoda hebt.
Dat een O2 minder geisoleerd is als een A6 lijkt mij normaal . Als je ziet wat het prijs verschil is tussen die twee , moet het toch wel ergens zitten.

cvegreen

Forumguru
Vrooom , je wagen ziet er prachtig uit .
Ikzelf heb in mijn F1 ook 2 zo'n gaatjes in mijn bumper , dat is van de vorige eigenaar (franse nummerplaat ). Het is aan de ene kant wel tof zo'n klein nummerplaatje , maar aan de andere kant op zo'n momenten knap vervelend. Ik zal als ik er eens het geld voor heb zo'n kentekenplaathouder kopen zodat die gaatjes ook weg zitten.

Wiseguy

Actief lid
Hee Vroooom, het kan aan mij liggen, maar die fotootjes van die geweldige scheurbak kan ik niet zien in je profiel hoor..... zijn ze toevallig verwijderd?

Off-topic: Hoe bevalt je nieuwe LCD-TV trouwens? ;)

Heee wisepackagestudioguy, ik geloof dat alle foto's verdwenen zijn na de forum problemen.

TV staat super, heb hem sinds gisteren in huis, nu nog ff ophangen maar eest oefenen boven met de 32 inch als die goed gaat ga ik het beneden proberen.

vdijk

Lid
je moet de foto's weer zelf toevoegen aan je profiel.
Het is niet meer mogelijk om de nieuwe foto's te bekijken

Bovenaan Onderaan