O2 Ook voor is hij besteld 21-02-2007

ad5000

Actief lid
Hallo Beste lezers,

Na zoveel positieve berichten over mensen waarvan de O2 is besteld of afgeleverd is het dan nu eindelijk zover...

Gisteren zijn alle handtekeningen gezet en vandaag is hij officieel besteld!

Zoals in mijn profiel al leesbaar is, wordt het een O2 1.9 TDI DSG BE, Cappucino Beige, v.v. Duo Ivory & stelverwarming, Ruitenwisser achterop en een Nexus (achteraf).

Trimline laat nog op zich wachten v.w.b. de prijsopgave van het tinten van de achterramen (zoals de combi).

Op de Nexus wordt nog een multimedia adapter aangesloten i.c.m. een Rapsody HDD multimediaspeler (120GB).

Ik laat nog wel even alle reclame van de achterkant bikken en er komen geen stickers op de auto of reclame op de kentekenplaathouders. Deze worden overigens in chroom uitgevoerd i.c.m. platen met opgelegde letters.

Hieronder heb ik een kleine compilatie gemaakt van de aankomende auto.
471.gif

Bijlagen

• 47741-Compilatie.jpg
    47741-Compilatie.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 36

Okki

Forumguru
Goed zo Ad, zonder reclame e.d., en feli uiteraard
471.gif

(trouwens, leuk gedaan zo'n complicatie ùh compilatie
489.gif
)

ad5000

Actief lid
O2 Ook voor MIJ is hij besteld update

Moeilijk he schrijven, vooral als je het ff snel tussen de bedrijven door doet...

Volgens de dealer wordt de auto in week 13 geproduceerd en zal hij in week 15 in NL zijn. Dan duurt het nog 1 tot 2 weken (al naar gelang de planning) tot aan het moment van aflevering.

Uiterlijk week 17 rijden dus...
471.gif

Trimline update... zij vragen maar liefst 500 euro in de BTW om de achterportieren en de klep te voorzien van de speciale UV-werende raamfolie.

Nog een andere firma zit rond de 450
ahum.gif

Dit vind ik behoorlijk aan de prijzige kant, waar ik dan gelukkig nog ff een paar weekjes over kan nadenken.

Okki

Forumguru
Re: O2 Ook voor MIJ is hij besteld update

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ravdlinde</font><hr />

voor 200 euris had je de ramen door skoda kunnen laten tinten...

[/ QUOTE ]

Ook bij een hatchback ?????
1884.gif

Tallguy

Forumguru

Neem je 'm nu met of zonder Xenon? Plaatje zegt van wel, je tekst zegt...er niets over
smile.gif

Okki

Forumguru

BE, is toch Business Edition?
Is toch inclusief Xenon?

ad5000

Actief lid

Klopt het is een Business Edition en die heeft standaard xenon... en helaas op de Hatchback kan je dus niet kiezen voor privacy glas anders had ik dit natuurlijk gewoon genomen.

Niemand heeft mij kunnen uitleggen (dealers &amp; Skoda inporteur) waarom dit niet leverbaar is in NL
ahum.gif

Okki

Forumguru

Vroegûh, kon je bijvoorbeeld in Turkije en Griekenland een Peugeot 406 kopen (sedan) met een wisser op de achterruit.In dat soort landen bieden meerdere merken sedans aan met een ruitenwisser achterop.

In Nederland is dit weer GEEN keuze.

Mijn Mitsubishi 1.8 Limited Edition was er alleen maar in blauw-grijs. In Duitsland was dezelfde auto alleen leverbaar in ....zwart.

De Toyota Corolla Verso is als automaat alleen leverbaar in de 7 persoonsuitvoering, niet in de 5 persoons...

enz.etc.usw.aso.....

De importeur bepaald vaak de keuze. Daarom verschillen 'dezelfde' uitvoeringen van de O2 dus ook tussen Nederland, Belgie, Duitsland enz.

Ad_O2

Lid

Heu..., je kan toch gewoon een achter wisser bestellen bij je sedan?
Alleen privicy glass niet.
Is de sunny boy geen optie?

Of mis ik de cleu van het draadje?

Trouwens, Ad, mooie tuut en veel rijplezier!!
489.gif

Okki

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Heu..., je kan toch gewoon een achter wisser bestellen bij je sedan?

[/ QUOTE ]

Dit is geen sedan maar een hatchback. Mijn topicje ging over auto's met een kofferbak zonder 5e deur!

ad5000

Actief lid

Ehhh...dank je Ad
1761.gif

Ja ik denk dat ik maar een setje sunny boy's neem. Heb dan alleen (nog) geen oplossing voor de achterruit. De sunny boy daarvoor is ook bijna 200 euro
722.gif

Ben alleen een beetje huiverig voor kindertjes die ze misschien niet met rust kunnen laten (ja ze zetten in goede kinderstoeltjes, maar ik verbaas me telkens weer waar ze nog bijkunnen).

Glas is toch makkelijker schoon en heel te houden toch
icon_smile_question.gif

Okki

Forumguru

Ik heb/had op mijn O1 een soort zwart plastic met gaatjes erin, zodat je wel naar buiten kunt kijken. Hield heel goed de zon tegen. Enige nadeel, met ruit naar beneden doen bleef het soms stropen en moest ik het weer opnieuw aanbrengen. Daarom maar voor de Sunnyboys gegaan. Overigens heeft onze dochter nooit eraan zitten pulken of zo, zelfs de kindersloten zitten er niet op. Ze zit er nooit aan (misschien zitten die spanbanden wel iets te strak
ahum.gif
)

Van mijn dealer begrepen dat de Sunnyboy voor de achterruit (hatchback) een soort korte rolscherm is (?), zo prijstechnisch niet interressant zijn.

Ad_O2

Lid

Waar ik echt huiverig voor ben is hoe die kleintjes instappen achter in. (krijg dus ook ivory)
Mijn zoontje zit echt continu met zijn schoenen tegen de bekleding van de bank en stoel voor hem.
Vast binden is ook geen optie, denk ik....
2133.gif

EdK

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Ad_O2</font><hr />

Waar ik echt huiverig voor ben is hoe die kleintjes instappen achter in. (krijg dus ook ivory)
Mijn zoontje zit echt continu met zijn schoenen tegen de bekleding van de bank en stoel voor hem.
Vast binden is ook geen optie, denk ik....
2133.gif

[/ QUOTE ]

Vastplakken dan ???
Of gewoon in de auto de schoentjes uit en eventueel extra sokken aan tegen de kou !!

ad5000

Actief lid

Nou heb ik Duo Ivory genomen, dus deels leer...
De lapjes stof beperken zich tot op de plaats waar de kinderzitjes komen te staan.

Neemt niet weg dat ook daar wel eens wat naast valt, dus ga ik dat gewoon goedkoop oplossen met een dekentje (in kleur vanzelfsprekend)
2133.gif

Heb inmiddels ook al wat prijzen opgevraagd om de stof eventueel te laten vervangen voor leer en dat kost 600 ex.
Nou alleen de vrouw en de leasemij nog overtuigen...
Ik vrees dat ik bij stap 1 al sneuvel
545.gif

ad5000

Actief lid

Vandaag een setje van die sunnyboys erbij besteld nadat ik ze bij een collega in de auto 'live' heb kunnen aanschouwen.
Ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg en blijft ook nog eens zitten als je het raam een stukje open zet
smile.gif

Ook direct het zonnescherm voor de achterruit (roltype) besteld. Kosten in totaal zo'n 160 euro en dat is toch behoorlijk veel goedkoper dan die 500 voor het achteraf aabrengen van folie.

Bovenaan Onderaan