[O2] O2 Combi Elegance besteld

Mensen,

Toch even een berichtje plaatsen. Begin deze maand (5 April) is er voor mij een nieuwe O2 Combi besteld door Lage landen bij Krijne in Amersfoort.
De verwachte leverweek is week 22.

Ik heb het volgende besteld:

O2 Combi Elegance
1.9TDI
Extra's:
Trekhaak
Winterbanden.

Helaas was het leasebudget op en kon de maxidot en privacy glass er niet meer af.

Nu rij ik nog in een Seat Ibiza 1.9TDI 100pk Sport.
Lekker sportief maar ruim is anders.

Wat betreft de wachttijd overbruggen, er zit een octavia folder permanent in mijn laptoptas om af en toe naar te kijken.
 

vdijk

Lid
gefeliciteerd met je O2.

heb net 11 weken moeten wachten en kreeg deze week van lage landen te horen dat ik de auto kan ophalen in Amsterdam.
 
Ik heb net gebeld met Krijne en de auto staat voor week 19 produktie gepland.
Aflevering word week 22 of misschien week 21.
Dat word aftellen voor mij.
 

ad5000

Actief lid
Gefeliciteerd met je keuze van zowel je auto als je dealer!
De mijne is ook via Kreijne geleverd en ik ben er erg tevreden over.
 
De kleur zie je nog redelijk vaak, dit weekend heb ik nog 2 donkerblauwe combi's zien rijden.

Ook mijn parrot ls-3200 heb ik binnen en zal ik deze week afleveren bij de dealer.
 
hoi, dat worden lange weken als je zo lang moet wachten, verder vind ik maxi dot wel makkelijk maar niet noodzakelijk, je kan er de coming home en leaving home tijd meer verkorten naar bijvoorbeeld 30 seconden, en je kan de auto-lock functie zelf mee aanzetten, die staat vanaf de fabriek uit, deze functie is fijn, hij lockt vanzelf de auto als je bij de 20 km per uur komt, en dan alle deuren.....ik wil niet meer zonder... Verder kan je de taal aanpassen en het verbruik anders instellen op bijvoorbeeld 8 liter per 100 km, of naar 1 liter op 18 km...dat is wel grappig...Veel plezier met de nieuw O2. (ik rijd een O2 1.9 tdi combin Elegance, met Slechtwegdek (2cm hoger) pakket en privacy glas en maxido). Walther
 
Nou vandaag werd ik gebeld door de dealer. de auto is geproduceerd en komt naar nederland. Helaas heeft de dealer het zo druk dat de aflevering pas 6 juni kan.

Volgende week mijn radio afgeven voor inbouw en dan aftellen.
 
Mijn auto staat bij de dealer en de grootste dingen zijn al ingebouwd/geregeld.
Dinsdag mijn radio afgeven en hopelijk einde van de week ophalen.
Ik heb even wat foto's van de schoonheid in het fotoalbum opgenomen.
 
Nu word het aftellen, morgenavond om 8 uur kan ik mijn auto ophalen bij Kreijne in Hoogland..
Dat zal moeilijk slapen worden voor mij.
Zaterdag moet ik voor een moeilijke klus op pad maar met mijn nieuwe auto zal dat stukken aangenamer verlopen.
 

Ad_O2

Lid
Nu word het aftellen, morgenavond om 8 uur kan ik mijn auto ophalen bij Kreijne in Hoogland..
Dat zal moeilijk slapen worden voor mij.
Zaterdag moet ik voor een moeilijke klus op pad maar met mijn nieuwe auto zal dat stukken aangenamer verlopen.

Dat gaat een feest worden, dat beloof ik je :laugh:
 
He mensen,

De auto heb ik vrijdagavond, de dealer nam de tijd om mij alles in de auto te laten zien en daarna kon ik instappen.

Maar WAT EEN AUTO!!

Zaterdag moest ik een moeilijke klus doen bij een nog moeilijkere klant maar de nieuwe Octavia maakte veel goed.
Over het weekend verdeeld heb ik al 600 km gereden.

Vandaag op werk mijn auto laten zien aan enkele collega's en iedereen is onder de indruk van het afwerkingsniveau van de auto en de ruimte binnenin.
De parrot werkt ook perfect.
Hij rijd zo lekker dat ik nu al weet dat mijn volgende auto weer een skoda word.
Andere collega's die ook een nieuwe auto moeten bestellen binnenkort nemen nu ook de Octavia mee in hun selectielijstje.
 
Bovenaan Onderaan