[O2] luidsprekers achteraan

Jerry

Nieuw lid
ik heb bij mijn 2 maand jonge octavia combi 1.6CRTDI met radio type Swing ontdekt dat er in de deuren achteraan geen luidsprekers zitten, althans toch niet aangesloten op mijn radio. Weet er iemand hier of het mogelijk is om luidsprekers bij te plaatsen, indien ja is het moeilijk om dat zelf in te bouwen? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
 

mmarechal

Actief lid
De bedrading zal er vermoedelijk wel zitten, doorgaans is goed zelf te doen, echter heb ik dit bij O2 niet eerder gedaan en weet dan ook niet zo uit mijn hoofd of het panneel, waar de speaker achter zal moeten komen, makkelijk te verwijderen is.
 

Bakkertje

Forumguru
Of de bedrading voorbereid is weet ik niet, wat ik je wel kan vertellen is dat de hele deurbekleding eraf moet. Het rooster waarachter de luidsprekers zitten zijn 1 geheel met de panelen en kunnen niet los geklikt worden. Het deurpaneel schijnt met popnagels vast te zitten en daar zul je dan ook een moeten boren om het los te krijgen.
Ik zou er zelf niet aan beginnen (zeker niet gezien de leeftijd van de auto) en even een dealer vragen dit voor een zacht prijsje te laten doen. Of langs een inbouw station rijden..
 
Bovenaan Onderaan