[O2] kerstman vroeg dit jaar

roeland

Senior Member
vandaag verrast door 2 pakketjes voor de octi

p1020730z.jpg

p1020731d.jpg

p1020734.jpg

p1020736b.jpg

Zaterdag ga ik de veren monteren, dit zal moeten leiden tot 3cm verlaging.
De spoiler zal ik uiterraad in kleur laten spuiten en monteren in een later stadium monteren er moeten nog wat kleine spuitwerkzaamheden gebeuren en dan kan het spoilertje in 1 moeite mee.

En dan is de auto voor mij wel af .

grt
Roeland

roeland

Senior Member
en de veren zijn alweer gemonteerd, zaterdag 2 uurtje's op mijn gemakkie bezig geweest.

bij koop

p1020602vz.jpg

met 17"superb wielen

p1020606b.jpg

en nu dan ook verlaagd

p1020763d.jpg

Roel

Lid
Inderdaad; 17" is voor mij de beste maat bij de Octavia: het "smoelt" goed en blijft toch comfortabel.

roeland

Senior Member
De verlaging doet ook een hoop kan ik melden.
Alweer ruim 350 km weg gereden vanaf zaterdag en ik kan zeggen , nog steeds comfortabel en stuurt net wat strakker en niet meer dat gekke hupje bij insturen.

Ook prettig is dat het trekker gehalte nu weg is (het groote gappende gat tussen banden en schermen ) :)

grt
roeland

Bart_G

Lid
Dat verlagen maakt het wel af. Niet te gek, mooi subtiel gedaan. Eerst stond ie toch wel te hoog op de pootjes i.m.o.

roeland

Senior Member
tja das originele hoogte , hoog 4maal 4 gehalte ;)

en de meeste lease rijders remmen niet bij verkeersdremepels , daarom liggen de auto's ook zo hoog denk ik altijd maar :):)

grt

corsaar

Senior Member
Nou Roeland niet generaliseren.
Eigenlijk zeg je.
De meeste lease rijders zijn wildebrassen,
maar er zijn ook fatsoenlijke bij,ik ken er een paar.

roeland

Senior Member
75 tot 85 % van de lease rijders wel ja.

waar baseer ik dat op??? nou 14 jaar automonteur en nu schade expert ;)
dan zie je nog wel eens wat, en het wordt wel minder maar het blijft een groot HET IS TOCH NIET VAN MIJ gehalte hebben.

ik ben het wel met je eens dat er een steeds grotere groep is\komt die wel zuinig op hun LEASE auto zijn, dit juigen we natuurlijk alleen maar toe :)

grt
roeland

Wasmachineman

Forumguru
Vroeger was ik inderdaad onvoorzichtiger, dat geef ik toe. Maar laatste 10 jaar rijd ik rustiger, zuiniger en meer anticiperend. Alleen de door mij veroorzaakte schades zijn mij nog iets te veel momenteel.

quorumz

Actief lid
met mijn huidige moet ik helaas bij sommige afremmen tot 40km per uur terwijl ik daar met mijn ford met 90 over kon hehe maar wil niet zeggen omdat je leaserijder bent je maar van alles sloopt, gaat je veel te veel geld kosten

roeland

Senior Member
Zo fffffffffffffffffffffffff even stof afblazen, inmiddels alweer bijna jaar verder sinds laatste bericht.

Hoop gebeurd in tussen tijd spoilertje laten spuiten en gemonteerd en milotec voorbumper grill (hier via forum ) aangeschaft en ook deze even laten spuiten.
Auto is ook nog voor garantie over gespoten dus heb nu weer bijna een nieuwe wagen ;).
Genoeg tekst foto tijd

p1020840j.jpg

p1020842.jpg

p1020845i.jpg

p1020924.jpg

grt
roeland

Dr Low

Lid
En de auto ziet er echt fantastisch uit. Hele mooi kleur en spoilertje staat ook heel goed. Oja, en binnenkort heb ik zo'n zelfde grilletje in mijn voorbumper.

roeland

Senior Member
Ik kreeg inderdaad een bericht van Klaasje dat iemand de grill onder mijn neus vandaan had gekocht dus dat zal jij wel zijn.

grt
roeland

Falcon

Donateur
Mooie subtiele spoiler. Nette wagen.. al vind ik de velgen net te druk.. maar das persoonlijk :)

Klaasje

Forumguru
tja, nu ga ik me nog bijna schuldig voelen :-)

Ik ben overigens wel benieuwd hoe jouw auto met de grill er straks gaat uitzien.
Ik vind het een hele verbetering voor de uitstraling van de auto.
Ik heb ook zoiets dergelijks op het oog voor de nieuwe
Op superskoda staat nu ook iets in die trent voor de facelift.
O2F-FBGHON6.jpg

Bovenaan Onderaan