[O2] In bestelling

Pvn

Nieuw lid
Het is eindelijk zover. Er komt een Skoda-rijder bij.

Na 3 jaar ellende met mijn Renault Megane Grand Tour 1.5 mocht ik eindelijk een nieuwe lease auto uitzoeken en hij is besteld :489:. De Skoda Octavia 1.9 TDI Attractive Business. Kleur is Cappuccino Beige met Eminent Onyx bekleding (lichte bekleding is niet aan mij besteed). Als extra's de Parrot CK3100 carkit en extra donker getinte ramen vanaf de B-stijl.

Het wachten is dus begonnen (verwachte levertijd rond week 10), maar gelukkig is er dit forum en ik heb al genoeg tips gezien om de weken door te komen.
 

Steve

Senior Member
Het is eindelijk zover. Er komt een Skoda-rijder bij.

Na 3 jaar ellende met mijn Renault Megane Grand Tour 1.5 mocht ik eindelijk een nieuwe lease auto uitzoeken en hij is besteld :489:. De Skoda Octavia 1.9 TDI Attractive Business. Kleur is Cappuccino Beige met Eminent Onyx bekleding (lichte bekleding is niet aan mij besteed). Als extra's de Parrot CK3100 carkit en extra donker getinte ramen vanaf de B-stijl.

Het wachten is dus begonnen (verwachte levertijd rond week 10), maar gelukkig is er dit forum en ik heb al genoeg tips gezien om de weken door te komen.
Gefeliciteerd :473:
Vond de dealer het niet raar dan dat je een hele stapel folders meenam ?
Ik neem aan dat je de tip ook heb gelezen om door je hele huis folders te leggen :D
 

Pvn

Nieuw lid
Dank je.

Nee, dat niet. Hij keek wel raar op toen ik vroeg of hij een los embleem had, zodat ik deze alvast op mijn stuur kon plakken :winkie:.

Maar alle gekheid op een stokje. Heb genoeg folders liggen om alvast genieten.
 

Pvn

Nieuw lid
Wel een verandering van een Renault naar een Skoda...

Klopt. Dit heeft als oorzaak, dat de kwaliteit van (mijn) Renault niet goed was. Zowel qua dealer als de auto. Tevens heb ik 4 jaar in een Seat Cordoba 1.9 SDI gestuurd en dat beviel me toch wel erg goed. Vandaar dat ik bij o.a. Skoda, Seat en VW terecht kwam voor een nieuwe auto.
 

Jeje

Lid
Ok, ook ik ben geswitcht van merk, maar dat kwam omdat mijn huidige auto veel te weinig ruimte had en ik door gezinsuitbreiding meer ruimte willde zonder in een "busje"' te willen rijden. De auto die ik nu (nog) rijdt beviel voor de rest echt uitstekend.
 

Pvn

Nieuw lid
Niet te geloven

Het is niet te geloven. Mijn vrouw heeft er voor gezorgd (in samenwerking met mijn wagenparkbeheerder en de dealer (Korterink-De Lichtmis), dat ik de auto op mijn verjaardag (vandaag :473:) in ontvangst kon nemen. Doordat ze dit verborgen heeft gehouden, heeft me dit geen slapeloze nachten gekost. Waarvoor dank. :D

Tja... En wat moet ik zeggen over de auto. In 1 woord GEWELDIG. Had al veel eerder een Skoda moeten nemen. Wat een auto. Zal snel wat foto's maken en hier plaatsen.
 

Fabia

† In Memoriam
Van Harte Gefeliciteerd met je kado en met zo'n vrouw. Ik wens je nog een hele prettige dag.
 

Pvn

Nieuw lid
Dank U, Dank U. Heb al een hele hoop info gelezen en (geprobeerd) op te nemen, maar Poeh, wat een optie's.
 

!Škoda!

Actief lid
Gefeliciteerd,
Gefeliciteerd,

Neem er maar eentje (ranja of sinas dan :), je wilt hem toch nu niet kort rijden? ) op! :473:
 

cvegreen

Forumguru
Jijhad geluk dat je op je verjaardag je wagen mocht gaan ophalen . Dat is nu eens een leuk kado dat je vrouw geregeld had voor jou .
Foto's , ik ben er dol op .
Is inderdaad heel leuk in een skoda rijden . Ik ben er ook heel content mee met mijn fabia .
 
Bovenaan Onderaan