[O2] Ik heb hem ook!

Vandaag was de grote dag. Ik heb mijn nieuwe Octavia Combi afgehaald bij S-point in Amsterdam. Zoals verwacht was alles prima voor elkaar en ging de aflevering van de auto vlekkeloos. Mijn complimenten en dank aan Johan en het team bij S-point
worshippy.gif
.
Met een dikke grijns op mijn gezicht reed ik weg bij S-point om me in het verkeer te mengen. Wat een genot om 140 pk diesel power onder de kap te hebben. super! Gelukkig ben ik nu eindelijk verlost van de tijdelijke 307Sw 90pk diesel. Wat een draak van een auto zo'n Peugeot 307SW. Anyway; ik rij nu heerlijk rond in mijn Octavia. Ik zal binnenkort wat foto's posten in het fotoalbum.
473.gif
 

jemo

Lid
Re: Ik heb hem ook!

Mooi, eindelijk eens wat goede foto’s van de antraciet kleur. Deze kleur ga ik ook krijgen. Ook de sieruitlaat zal ik erop laten zetten, erg fraai. Verder twijfel ik zelf nog of ik de rails aluminiumkleur laat spuiten. Welke uitvoering heb je verder?
 
Re: Ik heb hem ook!

O2 combi Elegance Antraciet 2.0 TDI + Xenon/sportpakket/maxidot/sieruitlaatstuk RS/Becker Cascade 7944 bluetooth/navigatie radio + Ipod interface

Ik kan de Becker cascade echt aanbevelen. Een goed geluid, een prima carkit functionaliteit en uitstekende en snelle navigatie.
 

jemo

Lid
Re: Ik heb hem ook!

tja, ik heb de gok genomen om de stream te nemen, maar ik wilde stuurwielbediening, dus dan is de keuze beperkt. Verder heb ik de combi 1.9 tdi BE besteld, heb em ondertussen al bij de dealer zien staan. Nog een nachtje of 10 slapen...
 

vdijk

Lid
Re: Ik heb hem ook!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: BartS</font><hr />

O2 combi Elegance Antraciet 2.0 TDI + Xenon/sportpakket/maxidot/sieruitlaatstuk RS/Becker Cascade 7944 bluetooth/navigatie radio + Ipod interface

Ik kan de Becker cascade echt aanbevelen. Een goed geluid, een prima carkit functionaliteit en uitstekende en snelle navigatie.

[/ QUOTE ]

@ BartS: Je moet wel even je handtekening aanpassen. Hier zeg je nog dat de auto besteld is
smile.gif
 
Bovenaan Onderaan