[O2] En rijden Maar !!

will

Lid
Eergisteren mijn O2 opgehaald bij de dealer.

Wat een fantastische auto.
Heb al veel gereden, maar dit is toch wel het beste tot nu toe. DSG is fantastisch. Heb nog geen moment spijt dat ik gekozen heb voor een 1.9 DSG ipv 2.0 handgeschakeld.

Maar dan , gisteren, bij kmstand 180 : een klap !
Dacht dat ik over een stuk hout of iets dergelijks was gereden. Maar na uitstappen :
407.gif
407.gif
407.gif


&^%&^#$%^&!!@## Een paar diepe krassen op mijn achterportier. Waarschijnlijk een steen onder een vrachtwagenband gezeten, en vervolgens gelanceerd richting mijn nieuwe O2.

Nu dus niet meer zo nieuw.

Gelijk even Leaseplan gebeld. Word vanmiddag gebeld door de schadeboer.

[piiieeep] happens folks !
 

BramBam

Forumguru
Re: En rijden Maar !!

Balen man. Hoop dat ze het snel kunnen herstellen en dat je weer verder kan met genieten.

Zo zie je maar weer. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

Ik heb overigens ook lang getwijfeld over het wel of niet nemen van de DSG op mijn 1.9TDI. Heb het uiteindelijk niet gedaan.
 

SkodaMan

Actief lid
Re: En rijden Maar !!

Vette pech man. Ze kunnen het wel heel mooi maken dat soort schades.

Goeie keus, 1.9 TDI met DSG. Eénmaal een automaat en je wil nooit meer anders.
471.gif
 

Okki

Donateur
Re: En rijden Maar !!

Succes, kan er van meepraten. Op vrijdag 23e auto opgehaald. Zaterdag nog even terug naar de dealer. Op de weg terug, een knal....dacht dat er een bout van een vrachtwagen afsprong (zag iets voorbij vliegen). Hoorde gelijk op het dak iets en later achterop iets rammelen. Bij benzine station eraf. Wat bleek, flinke kiezel lag achterop (bij de wisser) en bij de voorruit een flinke pit erin. Km stand iets van 90..
 
Bovenaan Onderaan