O2 Elegance Attraxctive Business geleverd

Chiel

Actief lid
Vanmiddag heb ik mijn Octavia combi 1.9 tdi Elegance Attractive Business opgehaald bij Van Laar in Rhenen. De kleur is cappucino beige met eminent onyx interieur. De auto is perfect afgeleverd door Van Laar en de Parrot carkit is goed gemonteerd en werkt uitstekend.

Wat een dijk van een auto en het Columbus systeem is echt een aanrader voor iedereen die twijfelt. Ook de Xenon koplampen geven enorm veel licht en de cornering functie is een leuke gadget.

Hiervoor reed ik een Seat Leon sport met 1.9 tdi 81kW (110pk) dieselmotor. Qua geluid en veercomfort is de Octavia veel beter en deze dieselmotor draait als een zonnetje.

Morgen heb ik een ritje van 200 km voor de boeg en ik verheug me er nu al op. Nu een paar uurtjes slapen en dan kan ik weer gaan sturen.

Pvn

Nieuw lid
Vanmiddag heb ik mijn Octavia combi 1.9 tdi Elegance Attractive Business opgehaald bij Van Laar in Rhenen. De kleur is cappucino beige met eminent onyx interieur. De auto is perfect afgeleverd door Van Laar en de Parrot carkit is goed gemonteerd en werkt uitstekend.
Mooie auto (krijg dezelfde over een week of 10). En natuurlijk veel plezierige kilometers.

Bovenaan Onderaan