O2 Besteld!

Jeueueueueuejjj......:super:

Eindelijk is ie besteld........ Heb me hier al eens voorgesteld...... en het is dus inderdaad een Octavia Combi Storm Blue Ambiente AB geworden met verhoogde laadvloer en sunset glas achter! Rij nu tijdelijk in een Seat Ibiza.......beetje een rotautootje eigenlijk!

Kreeg echter bericht dat ie 31 augustus 2005.....ja! 5!!.... geleverd werd! Dus klassiek gevalletje terug in de tijd reizen dan maar??? Had gebeld of het niet 31-05-2008 moest zijn. Maar jammer en helaas het is dus pas 31-08-2008!!!:icon_smile_dead: Das dus 3,5 maand levertijd......

....en het is ook nog eens zo dat ik mijn nieuwe auto meteen zuid frankrijk wilde laten zien........ ik vertrek 26-08!!! Ik hoop dat de berichten hier op het forum kloppen en dat de levertijd over het algemeen meevalt bij skoda........

Leasemaatschappij zit natuurlijk ook niet te wachten op van die zenuwachtige mannetjes die allemaal gaan lopen bellen enzo, dus ik wacht geduldig af (wedden dat ik eind Juli nog een keer ga belllen!?:1884:), en hoop dat ik mijn auto op Frans wegdek in kan gaan rijden......

Groetjes Mike.........

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aanschaf en nu begint dus het grote wachten. We hebben daar wel een paar tips voor, leg door je hele huis folders, ga vaak langs de dealer voor koffie en lees veel op het forum.

Hahahah....

Ja het was inderdaad bijna zo erg ja.......

Net een klein menneke....

Grappig!

Ben gewoon erg blij als ik straks ook gewoon mijn gereedschap kwijt kan enzo......

Groetjes Mike!

van inkel

Forumguru
Hee, pficiat met de nieuwe bolide, geweldige kleur trouwens.:D
En hij zal echt wel wat eerder geleverd worden, ze geven meestal een te voorzichtige leverdatum af.

TL@

Forumguru
Bij mij was ie bijna 2 weken eerder geleverd en het had nog een week eerder kunnen zijn als ze niet zo lui waren bij de garage.

vdijk

Lid
Jeueueueueuejjj......:super:

....en het is ook nog eens zo dat ik mijn nieuwe auto meteen zuid frankrijk wilde laten zien........ ik vertrek 26-08!!! Ik hoop dat de berichten hier op het forum kloppen en dat de levertijd over het algemeen meevalt bij skoda........

Leasemaatschappij zit natuurlijk ook niet te wachten op van die zenuwachtige mannetjes die allemaal gaan lopen bellen enzo, dus ik wacht geduldig af (wedden dat ik eind Juli nog een keer ga belllen!?:1884:), en hoop dat ik mijn auto op Frans wegdek in kan gaan rijden......

Groetjes Mike.........

gefeliciteerd met je auto
meestal kun je met de dealer wat wat regelen, zeker als het maar een paar dagen is

succes met het wachten

Bovenaan Onderaan