O2 1.2 dsg combi elegance! 18"

Beste mensen,

Ik ben hier nieuw op het forum,

Volgende week verwacht ik mijn Octavia combi 1.2 elegance DSG met:
Radio Bolero
3-spaaks multi stuur met paddles
Sport design pakket
Sierstuk uitlaat
18" luxon. Antraciet velgen i.c.m Michelin
En slotbouten
Sunset pakket

Dit alles op een witte octavia.

Hopelijk kunnen we veel informatie met elkaar delen en bij deze ook mijn eerste vraag-stelling.

18" verstandig onder een O2 1.2?

Miez1

Forumguru
Welkom!

En veel plezier met die dikke bak! Op papier ziet het er goed uit in ieder geval!

Over het wel en niet verstandig zijn van 18" kun je alleen zelf een antwoord geven, ze passen toch? Vind je het mooi?..........lijkt mij een verstandige keuze dan!

Immer gute fahrt!

Miez

Hey Falcon,

Nee ben een hollander ;)

De Luxon velgen zijn overigens Antraciet, orgineel zitten er op de elegance zilveren dakdragers, maar heb voor zwarte gekozen.

white

Nieuw lid
Mooie auto! Heb dezelfde auto, echter zonder DSG, ook in wit en met 18". Bevalt superrrr!
Veel plezier straks met je auto.

Falcon

Donateur
Dan heb jij even moeten wachten op de levering van je auto of het is tegenwoordig weer mogelijk om een 3spaaks stuur met paddles te bestellen :)

Ik had de auto in week 10 besteld en de levering zou week 25 worden. Dat stuur heb ik later toegevoegd net als de sport design interieur. Levering is enkel 2 weken uitgesteld nadien, weet niet of dat door het stuur komt. Maar valt mee te leven! Nog een weekje wachten!!!!

TL@

Forumguru
3-spaaks stuur met paddels is echt de moeite, heb ik ook. Schakelt heel erg leuk. Gebruik het echter niet veel :laugh:

3-spaaks stuur met paddels is echt de moeite, heb ik ook. Schakelt heel erg leuk. Gebruik het echter niet veel :laugh:

Ja leuke toevoeging! Had al een multi 4 spaak besteld, kon voor 2 tientjes extra dit stuur krijgen. Ik zie dat je ook een sport design pakket hebt.. Hoe ziet je achterbank eruit?

Verkeerd gezien, excuus. Je hebt een mooi leer interieur!

Ik wilde ook wel leer, maar heb toch voor stof gekozen. Ik rijd momenteel in een Vectra GTS elegance full option. Maar het leer is ondaks dat ik het 2maal per jaar behandel toch minder geworden. Maar is heb deze 2de hands, mogelijk had mijn voorganger er minder oog voor!

TL@

Forumguru
Ja leuke toevoeging! Had al een multi 4 spaak besteld, kon voor 2 tientjes extra dit stuur krijgen. Ik zie dat je ook een sport design pakket hebt.. Hoe ziet je achterbank eruit?

Zal straks eens een foto maken van de achterbank met twee kinderstoelen erop. Die is een beetje meer gevormd dan standaard maar even bruikbaar voor 3 personen. Heb ook een hele grote middenarmsteun op de achterbank, met een groot vak waar nu al allemaal rommel in zit van mijn dochter.

Ik ga er toch niet lang genoeg in rijden om het leer lelijk te krijgen, binnen 2.5jaar komt er weer een nieuwe, dan zouden er 140.000km op staan.

Zal straks eens een foto maken van de achterbank met twee kinderstoelen erop. Die is een beetje meer gevormd dan standaard maar even bruikbaar voor 3 personen. Heb ook een hele grote middenarmsteun op de achterbank, met een groot vak waar nu al allemaal rommel in zit van mijn dochter.

Ik ga er toch niet lang genoeg in rijden om het leer lelijk te krijgen, binnen 2.5jaar komt er weer een nieuwe, dan zouden er 140.000km op staan.

Ja oke als je inderdaad over zo een periode praat is het wel mooi.

Mijn bedoeling is om er heel wat jaartjes mee te gaan doen, zal er max 20.000 per jaar mee rijden, denk zelfs een stuk minder. Ik rij nu diesel, was voor mij 2 jaar wel zeer efficient maar dit laatste jaar niet, maakte de km niet meer en reed vooral stad. Daarbij heb ik net een zoontje gekregen en dat is een drama zonder station, ben blij dat ik de O2 daarom al eerder heb besteld. Ben net een paar dagen geleden 23 geworden dus denk wel een jaar of 5 a 6 ermee te willen doen!

Kan nergens een foto vinden van de achterbank, zou mooi zijn als u deze voor mij wil maken, ik maak straks gebruik van het isofix systeem (doe ik nu ook). Dus vandaar dat ik me dat afvroeg.

eindelijk week 26!!! maar welke dag in week 26

Na 16 weken te hebben afgeteld naar week 26.. Deze week dus! Is het dan eindelijk zover. Ik weet alleen nog niet welke dag het gaat worden! De verkoper zou de auto deze week bij hem hebben, ze zouden haast maken zodat ik ook deze week de O2 kan ophalen, maar als je niet weet welke dag is dan toch een beetje een K**** gevoel haha.

Word er iemand anders deze week nog een gelukkige eigenaar?

Jeuj! Vanmiddag gebelt dat me O2 van de trailer afrolde.. Kan hem morgen ophalen :):)

Nog meer mensen morgen in blijde verwachting haha?

Bovenaan Onderaan