Nokia N97 mini met Columbus

TSI

Nieuw lid
Wie heeft ervaring met deze combinatie. Ik overweeg namelijk de aanschaf van deze Nokia.
 
Aangezien Nokia de uitvinder is van Rsap, zou ik zeggen dat het moet werken. Voor de zekerheid zou je het bij de skoda dealer kunnen navragen. Zij hebben een lijst met telefoons die gegarandeerd werken (bijna allemaal nokias).
 

TSI

Nieuw lid
Beste Andrik, bedankt voor je reactie. De lijst heb ik al geraadpleegd, maar daar staan de nieuwste modellen nog niet in.


[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]
 

TL@

Forumguru
Zal onmiddellijk verbinden zonder problemen. Echter als je wilt dat de telefoonboek gesynced wordt, moet je een extra programma installeren.

Heb een 5800XM gehad (ook Symbian besturingssysteem), die deed het ook enkel met extra software (van Ford nog wel, de software op de Nokia site liep constant vast, die van de Ford site werkte perfect)
Heb de 5800 trouwens na 2 maanden terug weg gedaan, compleet bagger toestel. De N97 zou niet veel beter zijn volgens de VP van Nokia zelf:
http://www.mobilyz.com/nieuws/hardware/34457/vp-nokia-interface-nokia-n97-was-grote-teleurstelling/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+mobilyz-nl-artikelen+%28Mobilyz.com+artikelen%29
 
Bovenaan Onderaan