Nokia Carkit op Stream Radio.

Hallo allemaal. Ik wil mijn oude carkit (CARK-91) gaan inbouwen. Nu wil ik het geluid over de boxen van de radio(Stream) hebben. Nu zie ik dat er aan de achterkant aansluitingen zitten voor een telefoon. Heeft iemand zich er wel eens in verdiept ? Op de aansluiting zitten twee aansluitingen. De TEL AF + en -. Ook zit er een aansluiting voor TELMUTE. Ik weet dat er op de CARK-91 een enkele draad is voor MUTE. Kan ik die aansluiten op de TELMUTE van de Stream ? En kan ik de speakeraansluitingen van de CARK-91 op de TEL AF+ en - aansluiten ? Of denk ik nu te gemakkelijk ? Volgens mij moet het kunnen op die manier. Graag een tip van iemand die het al eens heeft uitgeprobeerd. Vr.Gr.Henk.

Bijlagen

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 33

Stan

Nieuw lid
Henk,

Die mute zorgt ervoor dat het radio of cd geluid stopt en er komt Phone in het scherm te staan. Of je de uitgang van je carkit moet aansluiten op Tel AF weet ik niet zeker. Ik zou het gewoon proberen icm de telmute...suc6

Bedankt voor je reactie. Ik wil het inderdaad gaan proberen,maar nu kan ik nergens die stekker kopen die je in de Quadlock stekker klikt zodat ik die draden erin kan doen. Ik heb de stekker wel op een Engelse webshop gezien. Weet niet of ze die stekker willen opsturen en of je er extra voor moet betalen.

Henk,

Ik heb destijds (3 jaar geleden) door de garage ook eenzelfde nokia carkit laten installeren en daar hebben ze inderdaad zo'n los stekkertje in de Quadlock geplaatst. Zou dus even via de dealer gaan en vragen of ze deze ook los leveren.

Speakers moet je inderdaad op de TEL AF monteren.

Dank je wel,Frits. Ik zal contact met de dealer opnemen over zo'n stekker. Ik heb hem in ieder geval nodig. Vr.Gr.Henk.

Bovenaan Onderaan