Nog steeds niet

Brokkie

Forumguru
Goed bedacht, beetje mislukt in de uitvoering.
Even een uitstapje naar Limburg om een paar mooie fotootjes te maken van de auto daar. Twee dagen regen, geen fatsoenlijk plaatje gemaakt en wel de auto onder de modder.

Ik mopper niet, hoor! Geluncht bij Kasteeltje Hattem in Roermond, geslapen in Schaloen, gedineerd bij Toutafait in Maastricht en ruim 600 kilometer kunnen rijden met de Karoq.

Vooruit, toch één foto van de modderbak. Bij Kasteel Eijsden. Wie heeeeeel goed kijkt, ziet het tussen de bomen door op de achtergrond.

Karoq_Limburg.jpg

Cordoba

Forumguru
Lijkt meer op traffic film dan op echte modder, bovendien een SUV in steel grey mag er wel een beetje stoer (modderig) bij staan. Helaas niet op foto vastgelegd, maar in de tijd dat mijn broer in Vaals woonde in de winter ook wel eens een lokale off road tocht gemaakt met zijn Touran, onder winterse omstandigheden (sneeuw), volgens mij had die Touran na dat ritje meer modder op het dak liggen dan dat er bij de Skoda onder de dorpels kleeft.

Brokkie

Forumguru
@kwillems Het was formidabel. Zeker bij Toutafait was het genieten. Wat een meesterwerken maken ze daar van de gerechten, echt kunst. Zal daar van het weekend ook eens een foto van delen.

kwillems

Forumguru
Ik verheug me nu al op de foto's.
En wat modder op de auto betreft; ik verzucht dan altijd met een oud Brits gezegde: "If only my horse was this dirty".

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan