nog even en dan is t'ie er

ab60

Nieuw lid
31 december 2009 mijn O2-BNS besteld via leasemij. Rosso Brunello met 16". Zou in eerste instantie al 15 febr worden geleverd. Dat werd dus 30 maart. Vorige week maar eens gebeld waar hij blijft. Was vorige week net bij de dealer afgeleverd. Zou binnenkort gebeld worden voor een afsrpaak, maar ben intussen toch weer 1 1/2 week verder. Straks maar weer een :623: er aan wagen.

Tallguy

Forumguru
Da's een lange levertijd aan het worden zeg! Ik heb wel het idee dat vooral de O2's het extreem goed doen de laatste tijd. Was gisteren even bij de dealer en daar stonden ook weer een stuk of 5 O2's te wachten op hun nwe baasje.
Kan natuurlijk een reden zijn...veel vraag, dan krijg je vanzelf langere levertijden.

Idd maar weer eens bellen en het vuurtje opstoken :winkie:

Wasmachineman

Forumguru
Belachelijk dat je zo aan het lijntje wordt gehouden ! Hopelijk gaat de aflevering wel goed want her en der wordt nog wel eens wat vergeten....:407:

3 maanden is gemiddeld denk ik ...
Mijn S2: besteld week 5 - productie gepland week 16 - bij de dealer verwacht in week 18.
Dit is 3 weken later dan bij bestelling opgegeven ... ik heb alleen de "pech" in week 18/19 met vakantie te zijn en dus pas ergens in week 20 te kunnen gaan rijden

Wachten duurt altijd lang .. te lang ....:crazy:

ab60

Nieuw lid
Nog even wachten. as vrijdag mag ik hem ophalen. Duurde effe maar ik hoop dat het rijden eea goedmaakt

darkprojectx

Forumguru
het wordt toch wel veel mensen duidelijk dat Skoda niet meer de Skoda van vroeger is, toen zag je heel af en toe zo'n vierkante oostblokdoos staan in een verlaten straatje, maar nu zie je ze bijna vaker dan bv de vw passat rond rijden.

skoda is goed bezig! Ik hoop dat je veel plezier van je auto zult hebben! :xyxthumbs:

ab60

Nieuw lid
na een maandje rijden moet ik zeggen dat de auto prima bevalt. Alleen de zuinigheid is niet wat er verwacht van zou mogen worden (1 : 13,5 gemiddeld over de eerst 4500km).
O2 1.2tsi amb bns

Bijlagen

• IMAG0067.jpg
    IMAG0067.jpg
    25,5 KB · Weergaven: 43
  • IMAG0066.jpg
    IMAG0066.jpg
    27,1 KB · Weergaven: 47
  • IMAG0068kopie.jpg
    IMAG0068kopie.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 44

mmarechal

Actief lid
Ziet er inderdaad heel goed uit met deze kleur. Voor wat betreft het gebruik, volgensmij is het niet vreemd dat de eerste kilometers een wat hoger verbruik geven en daarnaast is het weer de laatste ook niet echt gunstig voor een laag verbruik.

Spaced

Senior Member
Vorige week gebeld door de dealer: ik kan 'm over een wek ophalen. Precies de dag voor we (met de auto dus) naar Italië vertrekken. Nu dus heerlijk met 7 traps DSG en alle luxe i.p.v. die gruizige koppeling in die kale Golf :)

Bovenaan Onderaan