Nog een nieuwe toekomstig skoda rijder

JJ1982

Lid
Hallo, bij deze wil ik me even voorstellen. Ben Johan 31 jaar en getrouwd met 2 kids. Zijn de afgelopen tijd op zoek geweest voor vervangende auto voor de vrouw. Is met 2 kleintjes te klein. Na gekeken te hebben bij opel Astra en vw golf die waren in mijn ogen te klein. En de passat vonden we wel mooi met voldoende ruimte. Toen viel me oog op de nieuwe Octavia. Al met al afgelopen week besteld. 03 Ebl 1.8 DSG. Black magic lak. Travel pakket. Lane assist. Drive mode assistent. Elektrische achterklep. Adaptive cruise control. Panorama dak. 18 inch Alaris velgen. Sunset. Driespaaks sportstuur met schakelpaddels. Vol leder interieur achteraf Rvs instap lijsten Afneembare trekhaak Luxe kentekenplaten en luxe mattenset. zonder type aanduiding. Nu maar afwachten wanneer leveren maar gaan er van uit begin januari. Tot die tijd moet ik m'n eigen auto maar aan d'r afstaan ;) Maar al met al leuk forum met veel informatie en gezellige mensen

Blacky

Forumguru
Welkom Johan op het gezellige en leerzame forum. Leuke keuze heb je gemaakt.:thumbsup: En nu maar wachten......

Thorgal

Forumguru
Dat is een hele mooie en volledige configuratie die jullie hebben besteld.
Stap zelf over van een passat naar de o3c dus snap zeker dat je oog op skoda is gevallen :D
Veel "plezier" met wachten, hou dit forum in de gaten dan heb je zeker veel voorpret.

CDK

Forumguru
Welkom Johan, veel plezier met de mooie O3!

Greetz Corné

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Welkom Johan. Ik vraag me wel af welke auto te klein was geworden voor vrouw en kinderen, en wat je eigen auto nu is (maar dat zal geen compacte middenklasser zijn, als ik zo je openingspost lees).

JJ1982

Lid
Dank jullie wel voor het warme welkom. M'n vrouw rijdt nu nog vw Polo. Wel 5 deurs maar met de kids gewoon te klein. Zelf rij ik in een bmw 550 i touring.

Joske

Forumguru
Voor mij was het een vergelijkbaar iets..
van Fabia 1 (Polo dus) naar een Octavia 2 FL ;)

iedere keer dat ik nog eens terug in de Faab moet is het telkenmale wennen aan de kleinere spiegels, zelf de lichten en ruitenwissers bedienen etc. :D

Blacky

Forumguru
Voor mij was het een vergelijkbaar iets..
van Fabia 1 (Polo dus) naar een Octavia 2 FL ;)

iedere keer dat ik nog eens terug in de Faab moet is het telkenmale wennen aan de kleinere spiegels, zelf de lichten en ruitenwissers bedienen etc. :D

Je bent verwent geraakt. Het is dat er net nog stuurbekrachtiging op zit, anders moet je nog echt autorijden:D

JJ1982

Lid
Moet zeggen vind het eigenlijk voor stadsritjes niet verkeerd rijden hoor. En daarbij makkelijker parkeren. En zo Polo 1.4 moet je gewoon goed op toeren rijden :D

CDK

Forumguru
Moet zeggen vind het eigenlijk voor stadsritjes niet verkeerd rijden hoor. En daarbij makkelijker parkeren. En zo Polo 1.4 moet je gewoon goed op toeren rijden :D
Klopt, op toeren is het niet verkeerd en qua parkeren is het in de stad ook makkelijker :)

Bovenaan Onderaan