Nog 1 nachtje slapen !

[/ QUOTE ]
Pff, stelletje sjonnies... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

het kan nog erger... m'n zus heet Anita!! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Ik ben Helmonder, dus ik kan er probleemloos mee rondlopen.

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/super.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mickie</font><hr />

Geen probleem maar de credits zijn toch echt voor Richyk /forum/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]

Hoe bedoel je Mickie?? Het staat er toch goed!? /forum/images/graemlins/uitlachen.gif
 

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Montage is zeer eenvoudig, plastic voetsteun zit vast met 1 schroef. Deze losdraaien en gebruiken om deze prachtige GTI versie te bevestigen !

[/ QUOTE ]

Ik heb de voetsteun besteld, maar zag vanmorgen dat er bij mij helemaal geen schroef zit op de originele voetsteun. /forum/images/graemlins/crazy.gif

Ik ben dus benieuwd of de bevestiging gaat lukken?! Zeker aangezien ik geen idee heb hoe ik de oude steun er nu uit moet krijgen. Maar eens afwachten totdat de steun er is...of heeft iemand soms nog tips??? /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/confused.gif
 

richyk

Actief lid
Zit in ieder geval geen schroef bij ! De mijne is door de dealer gemonteerd voor de aflevering. Ik heb net ff gekeken en kan geen schroef vinden. De steun zit geklemd achter de kunststof bekleding aan het eind van de dorpel.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: richyk</font><hr />

Zit in ieder geval geen schroef bij ! De mijne is door de dealer gemonteerd voor de aflevering. Ik heb net ff gekeken en kan geen schroef vinden. De steun zit geklemd achter de kunststof bekleding aan het eind van de dorpel.

[/ QUOTE ]

Ik heb zojuist de nieuwe alu-voetensteun gemonteerd. E.e.a. gaat als volgt:

Achter de ontgrendelingshendel van de motorkap zit één schroef. De ontgrendelingshendel kun je er voorzichtig afhalen. Maak deze schroef los. De kunststof dorpel kun je nu voorzichtig, maar met enige kracht loswrikken. Dan verschijnt de bewuste schroef waarmee de 'oude' voetensteun vast zit. Schroef deze los en schuif de voetensteun enkele centimers naar boven. Deze komt dan los uit de drie bevestigingspunten. Zet de nieuwe alu voetensteun in de bevestigingspunten en zet deze vervolgens vast met dezelfde 'oude' schroef.
Schuif de kunststof dorpel op de oude positie terug (let op dat de rubbers weer goed komen te zitten en dat dit precies valt in de uitsparing van de voetensteun). Schroef de dorpel weer vast en duw de ontgrendelingshendel weer op zijn plaats.
Verwijder de beschermingssticker op de GTI-voetensteun en klaar ben je. /forum/images/graemlins/489.gif

Succes allemaal!
 
Ik wil de voetsteun bestellen maar ik moet bekennen dat ik nog nooit iets via Ebay heb gekocht. Ik heb de advertentie gezien maar hoe moet ik na bestelling betalen??
 
Als je bestelt, krijg je direct een mail van hem (automatisch via ebay) met zijn bankgegevens (bankrekeningnummer, IBAN, BIC). Hiermee kun je de betaling tegen binnenlands tarief naar Duitsland doen.

Als hij het geld binnen heeft, krijg je van hem een mail dat hij de voetensteun verstuurd heeft. Dan duurt het nog een (werk)dag of vier, vijf.

P.S.: je moet je wel aanmelden bij Ebay, maar dat gaat vanzelf.

Succes!
 

Dutch4x4

Senior Member
Hé, Richard, zat jij toevallig vanmiddag mevrouw Dutch (in de ST) op te drukken op de A22 naar Beverwijk? In dat geval: kon je niet even /forum/images/graemlins/bye.gif ?

Of rijden er inmiddels twéé zilveren RS'en in het Zaansche? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

richyk

Actief lid
En laat ik nou denken, he een Fiesta ST ! Zou dat Dutch wezen ? Neuh dacht ik toen, Dutch zou zelf rijden en niet op de bijrijdersstoel gaan zitten /forum/images/graemlins/grin.gif

Wel dus !! Om 14.00 vlak voor de Velsertunnel ! Leuk joh, normaalgesproken had ik wel iets in gespot gezet maar ben hier wat minder te vinden de laatste tijd /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Haha, kon toch niet missen? Jij moest 't wel zijn en wij rijden regelmatig in elkaars auto.

Ook zonder JD-peper maakt die RS trouwens grote stappen, hoor... /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Bovenaan Onderaan